Publicerad 2012-05-07 23:37:37 i De bästa av Bålsta! <3,

Vilken dag!





Idag har jag verkligen haft en toppen dag!
Tack alla inblandade♥
(på kortet ovan, dylan 5 månader, novalie 2...)

I förmiddags så fick jag mysa en liten sväng med den här bedårande lilla Bebis Dylan som Wilja fint kallar honom och alla andra tjejor. Blev frågad om jag ville med på lite korvgrillning till lunch! Självklart så ville jag det. Synd att jag va tvungen att rusa rätt snabbt! Men dagen blev alldeles perfekt.
Svärmor hämtade upp oss hemma, sen åkte vi till Jakan. Novalie har fått så mycket nytt och fint i garderoben! ska visa er imorgon. Och en dopklänning är nu inhandlad. Av svärmor fick Novis en jätte fin onepiece som kommer användas flitigt när vädret är lite sisådär. Wilja fick även hon en klänning och en ny solhatt :)
Strosade omkring, tog en fika innan vi åkte mot Veddesta!
Är jag pinsam som säger nu hur JÄVLA kul det va att pärla?!
Fyra st armband hann jag med på 3½ timma. Ska visa imorgon! HEEELT själv :D Knåpa, tänger, limma! pärlor på backen, TÅLAMOD. Men ja! De va fan kul alltså! Även om jag inte själv är någon smyckesfantast. Måste verkligen bli bättre på att bära upp smycken(!!) så va de otroligt kul att göra.

HEL nöjd med dagen, hemma va vi vid 22.
Puss på min saknade prins här hemma innan han fortsatte att sova!

Borta bra men hemma bäst

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-08 04:41:55

Jag tycker nästan allt pyssel är kul så jag förstår dig :-)

Postat av: Emma - mamma till Demian

Publicerad 2012-05-08 08:42:07

Ser ut som Novalie och Dylan är jämgamla! Stor tjej ni fått :) Sötknoppar!

Postat av: Sara Elisabeth Norberg

Publicerad 2012-05-08 08:58:39

Älskar din blogg den är så fin, älskar din stil å du passar så himla bra i den



Hoppas du har en bra dag

Postat av: Miss

Publicerad 2012-05-10 20:35:19

Gud vilken underbar blogg du har! Vill du följas via blogkeen? :) Skulle vara kul att följa dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela