Publicerad 2012-05-09 08:15:54 i De bästa av Bålsta! <3,

Stolthet, och dagens hemma-mama.




Godmorgon gott folk! Idag är jag uppe med tuppen & redan redo för dagens start på morgonen!♥
Idag har jag även Ponnytaaale för första gången i hela mitt liv. Jag har ju alltid tyckt att min höga panna varit så extremt jobbigt. Förutom de sista åren! Men jag kommer ihåg i högstadiet, då gick jag med pannband och VÄGRAE ta av mig det! ville bara att varje gång de skulle bort, att pannan typ minskat. Hatade att duscha efter gympan och allt, eftersom jag skämdes så! IDag kan jag inte förstå varför. Jag tycker de ger ett så speciellt utseénde. Och kanske är de därför jag anser det som vackert? man blir utstickande, och inte som alla andra.

Men det är någon jag lärt mig älska! Jag har hatat de sen dagen jag blev medveten. Men en dag va den där paniken och ångesten borta med mindre, jag började nog älska hela mig själv! Och bara acceptera, att jag kunde inte göra något åt de även om jag så önskade.

NOG om det här!
Jag bär mitt egna smycke med stolthet på armen! Och vet ni?
Igår gjorde jag min första beställning på lite smyckesdelar!! IIH, tror ni jag är ivrig på att börja pyssla?!

Sen längtar längtar längtar jag tills klockan slår ett då min PRINSESSA kommer till Mamma!

Postat av: Elina

Publicerad 2012-05-09 08:34:36

Gud vad fint det var!! Så borde du verkligen ha oftare. Man tänker mindre på ditt högre hårfäste när du har håret sådär. Jättefin!! :)



Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-09 08:46:17

Skitsnyggt!!!

Postat av: jessica

Publicerad 2012-05-09 09:01:58

Hej Patricia! : ) Jag måste börja med att säga att jag gillar din blogg som tusan! : ) Och du passar verkligen jättebra i uppsatt! : ) Hoppas du får en toppendag : )

Postat av: Wilja

Publicerad 2012-05-09 09:03:44

Du passade skit bra i den frisyren :)))

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-09 09:07:36

Du var riktigt fin i hästsvans :)

Postat av: Karolina, mamma till my ❤

Publicerad 2012-05-09 09:10:47

Men snygging! Va galet fräsh du är, är inte lite avis alltså. Och va snygg du är i hästsvans, det borde du ha oftare... :) skönt att komplexen är borta, man kan må så dåligt över onödiga saker. Jag hade också jättekomplex, bla för mina fräknar som jag idag lärt mig att älska. Tur att man blir äldre och klokare :)) du fåt visa smycken du gör sen:)



My vägde ju 3880g när hon kom och sist på bvc vägde hon5010 g. Hon är inte alls tjock utan mer lång, ja önskar hon kunde lägga på sig lite till:) jag har väl inte så fet mjölk, haha. Hur stor är Nova nu?? Kraaaaam

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-05-09 09:19:28

jätte snyggt! :) du passar skit bra i uppsatt hår! :) själv kör jag samma stil som dig idag.. fast med lugg :) hihi.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-09 09:53:41

Så jävla snygg!!!!

Postat av: jennifer - snart mamma!

Publicerad 2012-05-09 10:21:06

snygg maman! hoppas du får en riktigt fin dag



ps. gillar armbandet starkt!

ett sånt skulle jag ge min bästis som förlorat sin mamma. jätte fint budskap

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-05-09 10:35:46

Jag håller helt med dig! Det är vackert med saker i utseendet som gör oss speciella. Själv har jag en leverfläck precis över ögat som jag har en hat-kärlek till. Ena dagen vill jag beställa tid för att ta bort den och andra dagen tycker jag att den är "jag".



Spännande med mer pyssel! Jag blir också sugen, det var verkligen länge sedan jag gjorde sådant. Vilken sida beställde du delarna ifrån?



Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2012-05-09 10:41:48

Riktigt fint med hästsvans! :)



Ha en bra dag!!

Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Publicerad 2012-05-09 10:51:28

Lika fin som alltid!! :)



Har ni lika grått och trist väder?

Kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-09 10:58:05

Får man fråga vart du beställer pärlorna ifrån? :)

Postat av: venna

Publicerad 2012-05-09 11:44:35

DU är så himla vacker!! och verkligen speciell, det ska du va glad för, inte som alla andra, varken på utsidan eller insidan verkar det som :) fina du!!

Postat av: Mamma till William och Wilma

Publicerad 2012-05-09 12:25:46

Ur söta bilder på en snygg mamma :=)kram på dig

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora <3

Publicerad 2012-05-09 12:46:35

Har tre frågor :)

- vad har du för hårförlängning själv, clips eller äkta extenssions?

- kommer du att säljs dina egna smycken?

- vart beställer du dina smyckes delar ifrån?

Kram :)

Postat av: Carro

Publicerad 2012-05-09 14:11:47

Du är supersnygg som vanligt! :)

Postat av: Maja

Publicerad 2012-05-09 15:27:58

Fina du! :) .. Snygga shorts vart är dom ifrån? :) Stor kram

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-05-09 16:05:26

Ja men jävlar vad snyggt!!!! Detta borde du ha oftare :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-05-09 16:45:48

Tycker du ska sälja såna där i bloggen sen. Jag skulle lätt köpa :D

Postat av: emelie

Publicerad 2012-05-09 17:36:20

Gudars, så vacker du är!

Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Publicerad 2012-05-09 18:54:47

Hehe, vad roligt att du läser. Ja men det förstår jag.. man har inte alltid så mycket tid med två småttingar..



Åh du e ju bara för snygg. =) Hehe.

Postat av: Martina - | Mamma till Ella <3

Publicerad 2012-05-09 20:28:36

Du passar hur bra som helst med håret uppsatt.

Man har alltid någonting att vara missnöjd med, och det kommer nog aldrig riktigt försvinna.

Men starkt av dig att lägga sådant åt sidan och tänka positivt. Man kan ju inte göra så mycket åt vissa saker.



Du är jätte fin! <3

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-05-10 06:15:21

Så jäkla snygg tjeeeej! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-10 11:26:32

Hade alltid komplex för min panna som yngre, envisades med fula kepsar hela tiden. Idag kan jag inte vara något annat än stolt. Det är skitsnyggt med en hög panna och jag är glad att jag har det så istället för en icke existerande. Du är skitsnygg! Hot mama :) Klart du ska ha hästsvans, det borde du ha oftare för du passade riktigt riktigt bra i det. Go girl!

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-10 12:27:21

Kan inte du börja sälja dina smycken ?? :D Skulle älska att ha ett likadant som detta du gjort, så himla fint!!!!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela