Publicerad 2012-05-17 14:22:32 i De bästa av Bålsta! <3,

Nee vet ni vad!





Jag är inte dö! inte ännu iallafall, känner mig som levande begravd en dag som denna! :D
Min kamera är kvar på telefonplan, vet ni hur handikappad jag känner mig? :O Hua! Mer om gårdagen i ett annat inlägg. Igår så levde vi loppan! Men en sak har jag konstaterat, hur mycket bättre en mysmiddag hemma med familjen och en fet skål med godis är! ♥
Att gå ut har egentligen bara en rolig sak, att man gör sig iordning på ett sätt man kanske inte gör när man hänger i soffan. Sen är de självklart roligt att dansa.
Annars så är de bara för jävla mycket folk, så man inte får plats! Man får drinkar över sig, brudjävlar som knuffas. Man får smällar, det är förjävla dyrt att förtära alkohol :D man blir trampad på fötterna, man blir hungrig, man blir för full och man vill HEM.

Så igår efter 2 smällar i skallen tappa jag humöret helt och hållet. Först åkte jag in i en brandsläckare, (brudjäkel) som gjorde skitont, men försökte tänka bort de. Andra smällan råka Becca ge mig, då rann tårarna och då gav jag UPP :D Så min underbara man kom och hämtade mig på centralen vid 04 ca, åt en korv gjorde jag! vilket jag inte borde ha gjort.. Orutinerad som jag är kom den där korven upp på motorvägen i bilen! ....

Men det är ganska strongt av mig att gå upp vid 09, extensions 10-12 och från 12-14 ....
Nu ladda fram till 16 :D

Summa sumarum!

UNDERBAR middag hos Becca med förrätt & varmrätt!
Kul att bara vara mig en sväng! Samtidigt hade de varit så mycket bättre att ha stannat där och myst, dricka lite vin framför en bra film eller pärla lite :D Se vilken tant jag blivit?
MEN
Jag vill inte gå ut utan Linus! Så nästa gång vi går ut, så ska vi gå tillsammans. För vi har de fan sjukligt roligt tillsammans :D

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-17 14:53:31

Ibland kanske man måste ut för att verkligen uppskatta det man har därhemma :-)

Postat av: Andjela

Publicerad 2012-05-17 16:32:28

Så fina bilder!

Kram

Postat av: C O R N E L I A

Publicerad 2012-05-17 16:51:01

Håller med om att det är mysigare hemma än ute :) Alltså, älskar andra bilden. Haha ser ut som typ "woups!" haha söt.

Postat av: Tina

Publicerad 2012-05-17 19:39:45

Ni verkar vara en underbar familj:)

Postat av: Maria - Hästägare och Personlig tränare

Publicerad 2012-05-17 20:44:05

Jag håller med du! Hemma är de alltbra bäst :D kram

Postat av: Clara

Publicerad 2012-05-17 23:22:09

Så jäkla söta bilder, ni är såå fina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela