Publicerad 2012-05-08 20:23:03 i De bästa av Bålsta! <3,

Lite lyx i vardagen.




Om vi säger såå.. Så blev min man glatt överasskad av hasselbackspotatis på en Tisdag!♥
Men de är just de där lilla speciella som ger vår vardag en extra liten guldkant.
Ikväll så åt vi goood mat, myst med lilla Novalie & mamma spricker snart av längtan efter min andra lilla bebis. Men imorgon ska jag åka hem & hämta den lilla tösamajan.

Jag har nu äntligen gjort klart alla dopkort!
Och nu kom jag nyss hem, la dom på lådan. PHU! Skönt att få iväg dom iallafall♥ Linus är nu på träning och jag kikar omkring här inne på nätet. Blir lugnt nu ikväll. Imorgon bitti är de en extensions som nalkar!

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-08 20:48:32

Härligt, det är som du säger sånt som ger en extra guldkant åt vardagen!

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-05-08 20:53:07

Gud vad mysigt! :) vilket lyx <3

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-05-08 20:55:02

Så gott det där såg ut och skönt att vara klar med korten :) Själv ska jag börja leta efter lite material till de jag ska göra inför Emmas 1 års kalas :D Får börja i tid så de är klara i tid ;)

Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Publicerad 2012-05-08 21:40:35

Mysigt!

Postat av: kiwiberries

Publicerad 2012-05-09 07:48:34

helt rätt! jag tycker man borde ha det lyxigt i vardagen eller på något sätt göra den speciell =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela