Publicerad 2012-05-14 09:42:42 i De bästa av Bålsta! <3,

Kyrkis, extensions & pärlning!



Morgonmys i sängen med lilla Novalie! ♥
Flickorna små har sovit som prinsessor! Inte vaknat en endaste gång under hela natten. Klockan 07.30 ville lilla Novis slå upp sina ögon och jag var lika utvilad jag! :D Strax efter 08 så strosade lill Wilja ut i sängen för sällskap. Frukost i magarna, nu ska vi till öppna förskolan för första gången! eller kyrkis!
För att Nyckelpigan har öppet de tiderna som Wilja är hemma! och då är de 0-12 mån. De dagar Wilja är på dagis är de ingenting alls, så de krockar! Helt idiotiskt. De är ju fler som har två barn och har ena på dagis, men då får man inte gå med den stora sen när dom slutat. Och finns inget under förmiddagen! morr... Men idag!
Ja, vi ska dit.

Skulle träffat Mamma i stan! Men ändrade planer, kanske lika skönt det. Slippa åka fram & tillbaka.
Sen vid 14 är det en extensions, och sen ikväll ska jag lämna ungarna till Linus för att åka och pärla lite :D
Bra start på veckan, helt klart.

Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Publicerad 2012-05-14 12:04:33

Fina Nova!

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-05-14 12:11:35

du har fått en utmaning i min blogg =)

hoppas du vill göra den <3

http://www.melissasprinsar.com/2012/05/utmanad.html

Kram

Postat av: Pella

Publicerad 2012-05-14 17:07:23

Hej!

Vilken underbar blogg du har!!!! Har lämnat kommentar fleeeera gånger men d verkar inte komma fram? Såg du pärlar visst e de kul! Kolla här! http://www.pagoni.se/metall/silverplaterad-kvalitetsmetall/307. Kram pella

Postat av: Elin

Publicerad 2012-05-14 17:32:27

Hej jag tänkte höra vad du tar i pris för vanlig klippning/färgning (inte exstentions alltså) om du nu gör även sånt!?

Frågade även tidigare om du även gör naglar och i så fall till vilket pris, men det kanske du inte kan svara på.



Kram

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-05-14 17:57:09

Låter som en toppenmåndag :-)

Postat av: Mysan

Publicerad 2012-05-14 23:31:07

Jag vill förlja med och pärla någon gång! Det låter jätte roligt! :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-05-15 07:53:48

vilken sötnos! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela