Publicerad 2012-05-17 17:54:54 i Extensions,

Extensions x 3



(HATAR att behöva ta kort med mobilen!)
Mycket finare i verkligheten alltså.
Men iallafall! 10.00 så plingade det på dörren! Dags för Lenas extensions! jag va måttligt pigg ska jag lova er.
Lena satte i 100 st slingor, i tre olika nyanser. Bruna, ljusbruna och kopparbruna.
Resultatet blev verkligen skrämmande fint! :) En nöjd Lena - En nöjd Patricia.
Längd: 40 cm


Sen va de dags för Linnea! :)
När vi väl började, så kom vi fram till att hon behövde mer slingor än vad hon köot in. Så vi har inte satt några på sidorna, utan bara bak. På måndag ska vi sätta i yttligare 40 slingor!
Så för henne kommer de krävas 140 st slingor då hon hade väldigt tjockt naturligt hår.
Men resultatet hittils är helt grymt!
Längd: 50 cm

Sist ut under dagen var Jessica som satte i 100 st slingor i vågigt.
Blev jätte fint verkligen! Nästa gång jag beställer så är de ett vågigt hår, utan tvekan.
Hon valde 60 cm.

NU SÄGER JAG GOOOONATT

Postat av: Sandra - mamma till Engla & Joline

Publicerad 2012-05-17 20:15:14

Jätte fint verkligen! De bruna va skit snyggt samt de som va svart/vågigt! Grymt.

Postat av: valeria- Mamma till williot och gravid med skruttis!

Publicerad 2012-05-17 21:09:41

Duktig du är! :) Jag är så glad att slippa sätta i sådantdär ;) Har ju lika långt naturligt!:)

Postat av: Ruth- manna till Meja

Publicerad 2012-05-17 21:52:56

DUKTIG du är Patricia! Ser ju jättefint ut!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-05-18 08:17:14

vad duktig du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela