Publicerad 2012-05-09 11:37:56 i Extensions,

Extensions på Helen.




På morgonen kom Helen hit för att sätta i sina extensions.

Det blev 100 st slingor
Längd: 40 cm
Färg: Mixblond + en platina som vi blandade.

Så härligt när någon blir så glad & så nöjd! Dagens goda gärning på förmiddagen :) Försöker få tag på Pappa S utan framgång! Lilla novis är inte bra alls, så måste prata med han om hur vi gör med lämningen. Resten av dagen, VÅRD av sjukt barn med ögoninflammation som inte ger med sig! :/

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-05-09 12:49:18

Hoppas att hon kryar på sig!

Postat av: Josefine - Mamma till Molly

Publicerad 2012-05-09 13:47:09

Hoppas vi får fint väder på våra dopdagar då :D

Ja, vi har bjudit ungefär 70 personer så vi tar bara tårtanoch kaffe. Vi ska beställa vanliga prinsesstårtor fast med

Rosa marsipan sen skriva själva på den med sådana bokstäver som ni hade på era tårtor på Wiljas dop :) sen ska jag baka cupcakes. Ska provbaka någon dag här nu :)



Vad ska nu ha på dopet? :) kramar

Postat av: Helena - barnvakt i Vasastan

Publicerad 2012-05-09 14:16:36

snyggt :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-05-09 14:49:10

vad fint det blev :)

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-05-09 22:07:14

Blev riktigt riktigt fint! :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-10 11:07:42

Åh så snyggt och du är verkligen duktig!!!! Hoppas lillsnoffsan kryar på sig snart!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela