Publicerad 2012-03-01 15:15:33 i Novalie 0-3 månader,

Smälter till i hjärtat.




Genom eld & vatten.
Finns det något finare?

Idag är de den första dagen sen våran lilla tjej föddes som vi fått höra hennes stämma! Idag på förmiddagen så började hon gny lite, och fått höra 2 st raseriattacker! strax därefter har hon dunderbajsat och blivit nöjd igen.
Men är man inte van att höra henne gråta, så blir man lite kallsvettig måste jag erkänna! Man undrar ju sådant va de är, nu är de bara att försöka ställa sig in på de.

Fröken är vaken nu en timma, en och en halv åt gången! Fröken, 6 hela dagar redan. 1 vecka imorgon!
Känns som dagarna bara har sagt POFF, kan inte graviditetens dagar gå såhär fort?
Jag har sagt de förr, men jag säger det igen.... TA VARA PÅ TIDEN FÖR DEN FLYGER FÖRBI!
Det är nog den största skillnaden på barn nr 1 och 2, allt får nu ta sin tid. Man bara njuter järnet, för man vet att dom snart är stora.

Hela morgonen har spenderats att knacka kakel! :D Äntligen är de på G, köket ska nu få sitt lyft.
Älskling kämpar på medans jag sitter här en liten snabbis! Ska lägga mig ner och vila en stund med lillgos snart.

Till er alla som kommenterat och grattat oss, så TACK!
Finns bara inte en chans på miljonen att jag kan gå in och svara på alla precis just nu, men ni ska veta att jag är så oerhört tacksam!

Postat av: Jenny - Mamma till en av varje i mars

Publicerad 2012-03-01 15:26:23

Bilder att rama in och sätta på väggen<3

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2012-03-01 19:55:18

Den där synen är bland den finaste som finns, och bilderna är oslagbara!

Och gud så lik Novalie är sin far ! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2012-03-01 20:08:55

Super fina bilder! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2012-03-01 20:22:10

så söta :) vad heter pappan?

Postat av: Mariana-mamma till Milo & William

Publicerad 2012-03-01 21:04:51

Min son är också tyst av sig. Skriker bara om han är jätte hungrig eller om de är blöjan som behöver bytas.

Som i helgen va jag på ikea med båda barnen. Hade fullt upp med min äldste son o efter en stund så hörde jag hur den lille låg i vagnen o grät. Jag kände inte igen det eftersom han inte gråter så ofta.

Så man får va på sin vakt :)

Postat av: DOLCE GABBANA

Publicerad 2012-03-01 21:44:31

http://www.tradera.com/d-g-dolce-gabbana-3-l-imperatrice-ny-100ml-auktion_341482_150675981

Postat av: Julia Zetterberg

Publicerad 2012-03-01 22:00:23

Gud så underbart! :D Blir faktiskt nästan lite tårögd här :')

Postat av: Nathalie - medinas mamma

Publicerad 2012-03-01 23:05:29

I detta inlägg e hon jätte lik Linus & inlägget under tycker jag att hon är lik wilja!:)

Postat av: emma

Publicerad 2012-03-02 09:34:27

vilka underbara bilder! så mysigt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela