Publicerad 2012-03-28 14:43:57 i De bästa av Bålsta! <3,

Nytt har flyttat in i köket.



Dessa underbara formar fick flytta hem till oss idag!
Vill ha dom till på Lördag när Wilja har sitt lilla kalas, för ynka 29:- de tyckte jag va värt! Sen köpte jag en liten mjölk-kanna istället för att ha hela tetran framme :) så sött så!
Sen fick Wilja en liten present också. Hon har ju fått alla sina paket av mig... dumma mamma som inte kan hålla sig! hon fick ju sitt stora klädpaket från h&m, sen sin nya jacka och lite annat. Hon har ju verkligen BEHÖVT kläder.. Så kunde inte hålla mig när solen börjat titta fram! Men något litet till får hon allt. Gosan min blir ju faktist två hela år♥

Postat av: madde

Publicerad 2012-03-28 15:15:51

Ja, alltså hittills har jag inte känt ett endaste dugg annat än trötthet...den värsta tröttheten är dock över och nu har jag istället börjat känna att det är lite tyngre i magen än vanligt.

Tyngre lär det ju bli också:)

Kram

Postat av: Lina-Marie

Publicerad 2012-03-28 16:01:17

Var hitta du dom? Jätte fina för det priset!!!!! :)

Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Publicerad 2012-03-28 16:07:32

Vart kommer dom ifrån? :)

Postat av: REBECCA

Publicerad 2012-03-28 17:20:24

åh, så söta!



hur går det förresten med ert kök? för jag läste förut att ni renoverat!

:)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-03-28 18:34:23

Jag vill se nya kökeeeeeeet!!! :D

Postat av: Mandy & River

Publicerad 2012-03-28 19:10:53

Så himla fina!! :)

Postat av: Ida - Mamma till Leo

Publicerad 2012-03-28 19:11:43

Vart har du hittat dem nånstans? :)

Postat av: CANDY DARLING nybliven morsa & träningsfreak

Publicerad 2012-03-28 20:37:10

väldigt fina formar! vart har du köpt dom?

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-28 21:13:50

Vilken söt kanna! Vart har du fått tag i den??



Sv: Ingen fara!! Du har haft en hel del annat att tänka på :) Bara glad för er skull att det har lugnat ner sig så att ni bara kan njuta av att ha blivit fyra i familjen!



Kram

Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Publicerad 2012-04-02 20:41:25

Nej men ÅH så söta. Precis i min smak. Vart har du hittat dom? Kramar Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela