Publicerad 2012-03-20 07:58:12 i De bästa av Bålsta! <3,

Mamma & Wiljabus!




Förlåt för dålig kvalité på bilderna! De va mörkt, och vi fotade utan blixt!♥
Igår så hade Mamma och Wilja en liten mysdag! Efter hon vaknade så blev tösen en liten bebis! hon skulle ha snutten, kissen och bara bäras, lilla gumman. Ibland glömmer man bort så lätt att hon också fortfarande är en liten bebis! Igår gick dagen toppen med barnen, Nova är snäll som vanligt. De är Wilja och hennes trots som pendlar lite hit och dit! Men sen Nova föddes har den blivit MYCKET bättre. Ett tag där va hon hemsk, och jag va nära på att göra ett rum åt henne ute på balkongen! ;D hoppas att den håller sig borta och att Wilja får va den goa hon är! :D

Ungarna är rena, påklädda, frukost i magarna! Bilder har redigerats, nu väntar vi på dagis.
Effektiv morgon? jomenvisst! en maskin tvätt är påsatt också. Behöver jag säga att jag älskar de ljusa tiderna? RULLGARDIN va namnet ja... klockan 06 bestämde sig den stora för att göra morgon.

Sen blir de hem och slänga sig i duschen med ett barn mindre hemma! Sen traska iväg i snön till BVC.

När jag ändå är nere i centrum så ska jag in på lindex och kika efter pyjamas åt skruttan! hon har växt ur sina. Sen blir de storhandling på Fredag när jag åker in till stan!
Ny garderob åt skruttan, de behövs. Hitta sista presenterna åt Wilja som fyller TVÅ år om 10 dagar.

Postat av: C O R N E L I A

Publicerad 2012-03-20 09:26:57

Åh så fina bilder, inte alls dålig kvalité. Det blev mysigt med lite dämpat ljus sådär :) Jättefina båda två! :))) Skönt med en sån där morgon där allt flyter på :) Jag har sovmorgon idag, kikar in här och får en bra start på dagen :) Hoppas ni får en superfin tisdag! KRAM

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2012-03-20 09:40:40

Vilka härliga bilder på er ! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-20 10:40:17

Underbara bilder!

Postat av: Hayley

Publicerad 2012-03-20 11:05:43

Åh vilken underbar glädje det är i dessa kort. Härligt! :D

Postat av: Janni

Publicerad 2012-03-20 12:46:13

Å gud vad effektiva då.

Det måste vara den där "energin direkt efter förlossningen" som hänger i fortfarande.

Jag var sådär superpigg och hade huuuur mycket energi som helst fram tills hon var en månad ungefär. Sen blev man den där trötta småbarnsmamman som aldrig tycktes få sova :)



Vi tar morgon runt åtta varje dag. Det är lagom tycker jag. Men jag önskar jag vore piggare om mornarna, man får så mycket gjort :)



Kram till er denna dag. Har ni snö menar du?

Gud här i Karlstad är det 11 grader, solmoln och absolut ingen snö..

Postat av: Carro

Publicerad 2012-03-20 13:24:40

Underbara bilder!

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-03-20 15:54:31

Åh, så fina ni är tillsammans!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-20 20:07:36

Härliga kort på er :)

Kram

Postat av: elin ♥ Mamma till Signe♥

Publicerad 2012-03-20 21:59:57

försökte kommentera övre inlägget. men det gick inte;/



hoppas verkligen att ni får lite lugn o ro i er vardag snart och att liten blir pigg snart<3



kraam

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-20 22:02:40

Så mysiga bilder!! Fina när och inte alls så dumma bilder ;-)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela