Publicerad 2012-03-10 13:26:38 i Viktresan nedåt efter Nova,

Magbilder 14 dagar efter förlossning.



Nu har det gått två veckor sedan den stora magen försvann!
Och kvar har nu detta lämnats, nu tror jag de kämpiga börjar :) Att få kroppen FAST! Att få kroppen att sitta där man vill att den ska sitta.
Hittils så har jag inte gått en enda långpromenad *fyskäms*, men kan skylla på att vi varit sjuka & dåliga här hemma! + första dagarna så ville jag inte lämna sofflocket.
Men såhär ser jag ut i kroppen!

ÄRLIGT, så måste jag säga att magen har försvunnit SNABBARE med barn nummer 2 än med första.
Med Wilja tog de längre tid för magen att dra ihop sig, även om jag gick ner väldigt mycket.
Denna gång har de gått extremt snabbt, och jag upplever ingen 'hängande' eller lös hud på magen heller! De är naveln som är problemet, den är helt sönder. Men annars! Så är jag helt nöjd :)

Postat av: Nickan

Publicerad 2012-03-10 22:13:15

Ojoj bra jobbat! Fan smalare än mig som inte fött barn, haha:)

Postat av: Johanna- mamma till 3

Publicerad 2012-03-10 22:18:08

Patricia, jag hade DÖDAT för din mage! Snygga trollor btw, har likadana, super sköna!

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2012-03-10 22:43:34

Din kropp är verkligen otrolig på att återhämta sig! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-10 23:10:23

Vilka peppbilder alltså :D

Hoppas hoppas verkligen att min mage och drar ihop sig bra efter barn nr 2.

Har alltid haft en putmage som jag aldrig fått bort ;/

Men men :)

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2012-03-11 07:12:11

Naveln min har inte heller orkar med haha ;)

Postat av: Carro

Publicerad 2012-03-11 08:01:01

Ja, man kan verkligen inte tro att du fött barn för TVÅ veckor sedan!!! Det kommer gå fort för dig att nå den kropp du vill, det är jag säker på.



Vad konstigt det känns att se dig utan mage. När jag började läsa din blogg hade du en liten mage och min hade knappt börjat synas. Och nu sitter jag här med världens kanonula & du är utan din, haha.

Postat av: petra

Publicerad 2012-03-11 09:45:56

Jag önskar min mage såg ut så och då har det gått över ett år sedan jag födde barn. Du gör helt rätt i att vara nöjd.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-11 10:51:55

Hej fina! Åhh så hemskt och höra med Nova! Men skönt att det har gått bra i alla fall!

Måste bara säga att du ser ju mer vältränad ut än vad jag gör efter 2 barn än vad jag gör just nu! Haha, tror inte detta kommer kräva så hårt arbete som du tror :D

Hoppas ni får en underbar start efter allt detta och att det blir smärtfritt från mer sjukdomar!

Kram på dig! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-11 16:19:51

Oj oj oj... Du har ju gått tillbaka hur bra som helst!! :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-12 15:08:27

Du är ku supersnygg i kroppen, du har potential att träna den till rätta, men hallå bara 2 veckor sen du födde. My God!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela