Publicerad 2012-03-19 11:21:18 i De bästa av Bålsta! <3,

En dagens på barnen!





Dagens underbaringar! ... ♥
Nybadade tjejor. Nu ska lunchen lagas & mama ska inta en kopp kaffe är tanken!
Idag är jag extremt uttråkad & i stooort behov utav sällskap! attans också.

Postat av: Jasa

Publicerad 2012-03-19 11:34:38

Asså den som säger att Nova är ful måste ha något riktigt allvarligt fel i huvudet. Sötare bebis har jag inte sett på länge! Vill bara ta upp henne och bara pussa på hennes söta kinder. Du har vackra barn, lyssna inte på dumheter. Det är inte ens värt att du ger dom den uppmärksamheten när dom skriver en dum kommentar. Ni är en vacker familj! En vacker dag hoppas jag att jag också ha det, då är mitt liv fullbordat :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-03-19 11:34:48

så mysiga foton :)

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Publicerad 2012-03-19 11:36:01

Åh så fina :)

Postat av: valeria

Publicerad 2012-03-19 11:37:57

Fina kläder på fina flickor!! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-19 11:47:25

Oj oj oj vilka fina bilder på söta barn :) Längtar man lite extra efter en egen bebis ;) hihi



Om du gillar mitt rum får du gärna lägga en röst! Tack på förhand!



http://positivaarne.blogg.se/2012/march/vore-gulligt-om-ni-vill-rosta-pa-mig.html



/Lina

Postat av: Nadia

Publicerad 2012-03-19 12:09:42

Det är riktigt tråkigt att läsa om lilla Nova men oerhört skönt att det gått så bra! Att ens barn ska sluta andas är ju det värsta som kan hända!!



Fina bilder på dina små hjärtan, hoppas att hela familjen får vara friska och må bra framöver!!



Måste bara säga att lilla Nova är så lik sin mamma på den sista bilden <3



Kramar på er!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-19 12:26:14

Vi har också ett pingu babygym:) hur söta som helst ju!



Dina tjejer är så söta! Förstår att du är stolt:) längtar så efter min tös!

Postat av: Hayley

Publicerad 2012-03-19 12:41:29

Åh vad fina dom är! :)

Postat av: Angelica- Mamma till Leia & lillasyster i magen <3

Publicerad 2012-03-19 12:59:11

GUUUD vilka underbara bilder! <3

Så fina dom är!



hoppas allt är bra med er?:)



KRAM

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-03-19 13:22:04

Vilka otroligt söta flickor du har, och jag älskar din stil på barnkläder ! Så underbara !

Postat av: Sara - Mamma i Juni

Publicerad 2012-03-19 14:33:51

Så mysiga bilder!! :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-03-19 15:25:22

Så söta dina barn är. De har alltid så fina kläder på sig också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela