Publicerad 2012-03-30 11:10:53 i Wilja 17-24 månader,

Den glada 2åringen <3




Hipp hiiipp huurraa!!
Wilja har busat omkring här hela morgonen och lekt med sina såpbubblor! Eftersom kalaset är imorgon så har hon bara fått öppna nått litet nu, och imorgon ska vi kasta i oss tårta och gosaker! De betyder: att mamma ska baka hela dagen lååång! :) Har bara lite stopp i skallen på vad jag ska göra.
Och vilken tårta jag ska göra! Hjälp?^^,

Morgonen började lite smått... obehagligt! höll på att bajsa ner mig.
Jag va på toaletten och badade barnen! Wilja i duschen och Novis i baljan! Ja, eftersom man blir rätt blöt så va jag rätt lättklädd... trosor och bh, thats it! Sen när jag tagit upp Novis så skulle jag hämta ett par strumpbyxor åt henne, i hallen möter jag RÖRMOKAREN! i helvete, skrek som en brud! ... Han blev lika rädd han, han hade knackat! men jag hade inte hört något, och då gått in. Hade helt och hållet glömt att dom skulle komma idag! När jag kom tillbaka till toan kolla jag mig i spegeln, liknade en tomat! på riktigt.

Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Publicerad 2012-03-30 11:20:06

Jag gjorde 2 olika på vårat dop, en med färska hallon och grädde och marzansås, Och den andra med banan/grädde och Daimfluff =) Supergoda båda två, men den med banana va bäst =)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-30 11:23:22

Jag lider med dig då något liknande hände mig i morse, pinsamt! Men man kan ju inte låta bli att skratta lite åt det :)



Stort grattis till W på 2-årsdagen!

Postat av: Karolina, nybliven mamma <3

Publicerad 2012-03-30 11:43:14

hahaha, nu fick jag mig ett gott skratt! vad läskigt, mitt hjärta hade hoppat ur!



Stor grattis till fina Wilja på 2årsdagen!

Kramas <3

Postat av: Michelle - Mamma till Leon <3

Publicerad 2012-03-30 12:29:22

Hahahahah tur att du inte var naken gumman! Ni skrä, de väl varandra. Jag hade också dött ;) Krama Wilja en gång från mig också! Kraaam!

Postat av: Helen

Publicerad 2012-03-30 12:47:25

haha å herregud, typiskt pinsamt ögonblick. Tur du inte gick naken för då hade rörmockaren nog blivit rödare än en tomat. Men tror nog han skämdes mest ska du se att han bara klampa in :)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-03-30 12:48:05

Grattis Wilja:)

Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Publicerad 2012-03-30 12:50:48

Haha gud vad pinsamt! :O

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2012-03-30 15:53:16

Grattis grattis Wilja!! :) massa kramar!



hahah, vilken trevlig överraskning! :P själv låser jag alltid dörren med haspen också, så man slipper konstiga besök om man inte hör ;)

Jag vill gärna ses, vi har ju kommit i ordning rätt bra nu, Varga började på dagis nu så nästa vecka börjar hon på heltid. :) kanske kan ta en sväng på stan och bara fika och strosa? :) kram på dig!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-30 16:52:26

Roligt med kalas! :)

Men... Inte går man väl bara in?! Tokigt! Förstår pm du skrek, hade jag också gjort... :S

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-03-30 17:20:28

Haha, han kanske bara blev glad? ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-30 18:18:28

Åhh grattis till lilla Wilja :D, hoppas hon får en alldeles underbar födelsedag.



Kramar <3

Postat av: Sofi

Publicerad 2012-03-31 14:21:48

Då Har hon blivit en stor flicka:) Inte illa att fylla 2år:) hoppas hon fick mycket mys av sin underbara familj och mamma som du är :) /S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela