Publicerad 2012-03-27 12:13:37 i Novalie 0-3 månader,

Dagens Novis!






Schärlek♥
Lilla skrutt på morgonen! Jag undrar lite, de känns som våran lilla på en månad är väldigt stark i nacken. Har inge minne som helst utav arr Wilja bar upp sig så som Nova gör & framför allt så länge. Hur är era enmånaders?

Postat av: Elin

Publicerad 2012-03-27 12:36:46

Hon ser starkare ut än min lilla kille på 10 veckor, men om det är hon som är stadig tidigt eller min som är sen vet jag inte :)

Postat av: Alexandra - Mamma till Mio <3

Publicerad 2012-03-27 13:02:51

Men så lik hon är sin pappa. En riktig kopia :)



Starka tjejen :)

Postat av: Mariana-mamma till Milo & William

Publicerad 2012-03-27 13:06:16

Min förste son va stark i nacken tidigt. Men min 11 veckor bebis är en slö liten kille, som inte lyfter huvudet i onödan=)

Postat av: Lena

Publicerad 2012-03-27 13:13:54

Det första Oliver gjorde när han kom ut var att lyfta på huvudet och titta sig omkring när han låg på mitt bröst, när han blev en månad ville han bara stå upp i mitt knä aldrig sitta då skrek han. Känns lite konstigt att få en bebis som orkar lyfta på huvudet på direkten själv, kändes som han var stor direkt då. Och att jag missade hans bebisfasoner :) kram

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-03-27 13:40:49

Även den där koftan har meja, haha deras garderober är nog identiska ;-)



Postat av: Angeliqa

Publicerad 2012-03-27 13:48:48

Vad duktig hon är. Min lilla tjej på 7 veckor har inte kommit så långt än :)

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-03-27 14:34:27

hur är det med henne nu? från att vara inlagd på sjukhus så verkar de gått fort att hon är helt frisk eller? för hon har ingen sond kvar på bilderna

Kram

Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Publicerad 2012-03-27 15:22:08

Nu ser jag din fråga, hon måste vara väldans stark i nacken för sin ålder.

Meja är 6 veckor och håller inte upp huvudet alls.. hon har lixom inte fattat grejjen ännu haha :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-27 16:29:43

Vad fin hon är :) Ser väldigt pigg och frisk ut! Min Ebba är också väldigt stark i nacken och håller upp den som Nova gör men tror inte det är så vanligt för vår BVCsköterska var väldigt imponerad ;)

Postat av: Evelina!

Publicerad 2012-03-27 20:40:57

Min dotter är oxå jättestark i nacken och det var hon redan då hon föddes :) nu är hon 3 månader! ch jämför henne mkt med stora syster som inte alls var på samma sätt, dock föddes stora syster 3 veckor för tidigt! Jättefin kofta Novalie har på sig :)

Postat av: Maja

Publicerad 2012-03-27 20:57:08

Ja hon är väldigt stark, min Milo var också sådär stark i nacken vid den tiden. Men de är ju olika de där, precis som allt med barn ! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-27 21:46:10

Vad lik hon är dig!

Postat av: C O R N E L I A

Publicerad 2012-03-28 11:18:44

Åh lilla gullis! :) Ja, hon ser väldigt stark ut, tänkte på det förut också. Jättefina bilder, supersöt liten kofta :)



SV: Åh tack för att du svarar så gulligt, blir alltid lika glad! Jag känner mig minst lika hedrad av att du svarar. Vad bra att du sett mejlet, du får hemskt gärna svara på det, men bara om du vill. Ha en underbar dag! Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-03-28 15:18:14

När Meja var en månad bar hon upp sig ganska bra. Sen hade hon en period på typ två månader när hon bara låg som en klubbad säl på magen o gnydde. Vi som hade trott att hon skulle krypa tidigt ;).. Men sen runt tre månader började hon trycka upp sig igen, men hon är fortfarande inget fan av o ligga på mage. Är oftast väldigt mycket gnäll =D. Så du har en väldigt stark o duktig tjej! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela