Publicerad 2012-03-03 21:29:02 i De bästa av Bålsta! <3,

Dagen ute på landet!




Dagen har spenderats ute på landet hemma hos mina svärföräldrar!♥
Har haft en jätte mysig dag, och lilla novalie har fått träffa sin Gammelfarmor för första gången! Linus farmor. Linus storebror var hemma också, så farbror fick träffa lillan! och yttligare lite presenter har hon fått, kan inte tacka tillräckligt till alla fina saker som vi fått till lilljäntan.

Svärmor stod för årets första grillning också! och oj så gott de blev, biff med friterade pommes, sallad & bea!
Och ja, lukten av nygrillat! Ni kan bara tänka er ;)

Nu vill jag bara s o v a , för imorgon ska prinsessan hämtas och jag kan knappt vänta! Vill somna, så de blir morgon. Saknar ihjäl mig efter lilla kråkan! Men de blir mot kvällskvisten jag får se hennes stora blå.
Dagen ska spenderas me de sista i köket (bänkskiva är nu på plats! Likaså den nya hon & blandaren) imorgon så ska de nya kaklet sättas! Och så småningom ska elen dras (spottarna ska upp). Jag följer med svärmor till Uppsala och kikar på en smyckesmässa! :D Vill inte vara här i allt kaos med Nova! Så mamaa flyr fältet och låter Pappa arbeta hårt.

Postat av: Karolina, gravid i v. 40 ♥

Publicerad 2012-03-04 10:08:48

Vad härligt att vara ute på landet och bli lite ompysslad , få maten serverad. Så skönt är sådant ibland! Många kramar ♥

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-03-04 10:19:27

åh vad mysigt :)

Postat av: valeria- en mamma av den udda typen!

Publicerad 2012-03-04 11:19:26

Åh vad gott med grillat!! :) Gudans man blir ju lite avis på dig nu!! :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-03-04 13:21:30

Vilka underbara bilder :) Så vackra verkligen :)

och gött att få grillat sådär :)

Det behöver man ibland, bli lite ompysslad :)



Tjiho nu är det söndag och storasyster kommer heeem;D Härligt att få hela familjen samlad igen :D



KRAMAR!♥

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-04 13:55:38

Grillat är nog det godaste man kan äta :)

Så gott!!!



Kramar

Postat av: annelie sandras mamma

Publicerad 2012-03-04 16:32:09

Hej ja visst är det gott med grillat men vi grillar nästan varje helg i husvagnen och hela året förstås. Kanske mest på vintern har det blivit nuförtiden

Ha det så gott, Annelie

Postat av: CANDY DARLING

Publicerad 2012-03-05 08:54:25

Härliga bilder! Så mysigt att få visa upp sitt lilla mästervärk för nära och kära, här hemma är det fullt hus jämt och ständigt!

Postat av: REBECCA

Publicerad 2012-03-05 09:15:11

åh va mysigt det låter!

jag längtar verkligen efter att grilllllaaa

Postat av: madde

Publicerad 2012-03-05 09:17:55

Hon är så fin! :)

Väldigt lika Linus måste jag säga....

Hur känns det nu o va tvåbarnsmamma? Har du kommit in i några rutiner? :)

Postat av: Em

Publicerad 2012-03-05 11:39:29

Hej.

Jag letar efter den filmen som du la ut när du satte i clips... jag hittar den inte.. skulle du kunna lägga ut den igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela