Publicerad 2012-01-24 10:39:25 i De bästa av Bålsta! <3,

Williebus!



PHUUUUUUUUEW!
Den lilla lilla biten till dagis tog mig idag prick 22 minuter.... i vanliga fall tar den högst högst 5! Du ser alltså dagis från oss, men dagiset ligger på sin höjd ;D och idag i snön... i halkan, så tog de sig sin lilla tid! I den sista backen upp, så fick Wilja gå! Alltså, på riktigt. Tre steg bak, ett halvt fram! Vagnen höll på att åka åt helvete, likaså mamma. Wilja klamra sig fast i min hand! Men upp kom vi, jag wilja och donkeyn! :D haha... Men fy attan! När ja hämtar henne så ska jag ta den längre men miiildare backen upp!

SANDA?!! Det kanske vore någonting...
Men även hem kom jag! På med målarkläder.
Bordet och stolarna har nu också målats i högblank! Fasiken va snyggt de blir. Vill verkligen ha köket redo nu nu nu. Nu är de iallafall inge byggdamm kvar i lägenheten, nu är den säker igen! :D ska städa bort så mycket som jag bara kan idag.

Nu nalkar duschen sen blir de soffläge en sväng tills skrutt kommer hem.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-24 11:24:19

God Morgon!

jisses vilken promenad till dagis :)

Ja sanda vore verkligen något att tänka på känner jag =)

Fin bild på sötnosen!



Hoppas ni får en bra dag!

Nu var det ett par dagar sen jag titta in här, så nu har jag lite att läsa ifatt :)

Kramar till dej!

Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Publicerad 2012-01-24 11:41:00

fina tjejen!



sv. aa fy, det är asjobbigt verkligen. vaknade upp o det va omöjligt att äta pga svullnaden, så fick gå till ica o köpa naturdietshakes och ha som måltider under den här dagen.. haha värsta bantargrejerna ju, men får ju inte i mig något annat än flytande föda, så jag var så illa tvungen! :-/

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-24 12:58:38

Åh tack så mycket! Jag har sett din blogg några gånger och jag tycker den är jättemysig! :)

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Publicerad 2012-01-24 15:51:00

Haha skulle vilja ha sett dig :D när vi gick där var det ju redan DÅ hopplöst liksom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela