Publicerad 2012-01-17 10:53:51 i De bästa av Bålsta! <3,

Vill så gärna!



Åh, nu vill jag verkligen göra om sovrummet till de mysigaste flickrummet någon nååågonsin skådat!♥
Men vi måste hitta en lösning som passar oss innan, och nu är ju köket igång. En sak i taget Patricia!
Varför är jag en sån människa som vill göra allt på en en en gång? Dock har jag velat detta sen vi flyttade in här mer eller mindre ;) Men ändå! Nuuuuuu... ♥
Vill pyssla, måla, knåpa! Ha en massa fina vimplar, göra de så barnvänligt & mysigt som jag bara kan.

Postat av: Stina

Publicerad 2012-01-17 11:18:03

Hejsan. Jag läste tidigare om att du ammar din kille. nu är vi i samma situation och hade tänkt göra det med min kille oxå. Under vilken månad kan man hitta inlägget ?

Tack för en fin blogg !

Mvh Stina

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2012-01-17 11:29:06

ååh,känner igen det där.Vill så mycket hela tiden :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Publicerad 2012-01-17 18:32:12

Va gärna med och tävla om en personlig almanacka! :)

http://dianaosterberg.blogg.se/2012/january/tavling-personligalmanackase-1.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela