Publicerad 2012-01-04 12:58:09 i Wilja 17-24 månader,

Världens underbaraste du.



Hej säger vi! ♥
Har haft fullt upp med en massa mys på morgonen, har varit rätt arg på min blogg under dagen måste jag säga.
Att man ens blir förvånad, men.. hur fan kan mobbning på 2-åringar börja? det är ju skrämmande alltså.

Nu strax så kommer storasyster med sina 3 vilddjur och ska sova kvar hos oss! Så mysigt, bussen lämnar stationen om bara ett par få minuter. Jag och Wilja har myst hela morgonen, städat lite, bakat, pysslat & målat. Tog dessa kort innan ja la skrutt i vagnen, hon sov innan vi hann ut ur porten! :D TRÖÖÖT CHEY.

Sen ska jag på akupunktur idag! Hoppas verkligen att de funkar.
Lite smårädd är jag, hatar nålar mer än allt som finns på denna jord. Bläh!

Postat av: Emily

Publicerad 2012-01-04 13:42:40

..Måste bara säga att vilket jävla pucko som säger så om ett barn alltså! Trodde att människor har lite mer vett i skallen :S

Tycker du verkar vara en fantastisk mamma, och jag längtar med spänning på att se Wiljas lillasyster :)

Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

Publicerad 2012-01-04 21:33:43

den där cardiganen har Lo också :D

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-05 00:32:17

Hoppas att det gick bra med nålarna! Berätta om det hjälpte! Jag blev erbjuden akupunktur men ville inte ha pga att jag har så svårt med nålar :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela