Publicerad 2012-01-23 18:44:47 i De bästa av Bålsta! <3,

Våran kväll i lite bilder.





Här hemma ikväll så har vi en glad liten skit! (som fortfarande bara vill leka i sitt rum!!!♥)
Vi har setat där inne och lekt med henne sedan middagen! snuttan då.. Nu vill jag verkligen få de iordning för hennes del :) Nu är målaren här, målar rond numero uno! på Onsdag beräknas iallafall skåpsluckorna vara klara! Känns super. Ikväll blir det bara mys ingen större ansträngning här inte!

Ni som undrat, jo! Vi bor i en 2:a. Men känner att de är viktigare för barnen att ha sitt utrymme för sina leksaker, sin plats & sin trygghet än för oss att enbart ha en säng? Nu håller vi på med smårenovering av allt och inget i lägenheten och har ingen tanke på flytt inom de närmsta året! Utan rusta upp den här, och kanske göra en liten vinst. Hittils är de ju en annan lägenhet än den vi flyttade in i.
Sålänge har vi sängen i vardagsrummet. Bäddsoffa är nästa! Men hittils så har vi gjort de riktigt mysigt.
Och de funkar för OSS! Självklart vore de skönt med ett till rum, men ingen stress.

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-23 19:59:30

Skönt att ni trivs.

Ibland känner jag också att det vore skönt med lägenhet. Ingen skottning, bara ringa om något är trasigt och betydligt mindre yta att städa och hålla ordning på ;)

Postat av: Alexsandra

Publicerad 2012-01-23 21:30:23

Helt rätt vi tänker likadant att barna ska få ha sina rum och egentid det behöver dom!

Så vi ska också flytta ut från vårat gemensamma sovrum ut i Vrummet till en bäddsoffa så lillan får sig ett eget rum, Ollie han har ju redan ett eget krypin de får duga så länge tills vi hittar oss ett annat boende! Krams!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela