Publicerad 2012-01-23 15:24:31 i De bästa av Bålsta! <3,

Våran dag, mysiga du <3



Raringen min ligger och sover på balkongen så sött!♥
Försökte och få henne o sova vid vanlig lunchtid, men icke! rummet va så spännande & leka i. Så efter en stund med en kamp från min sida så gav mamma upp! och vi gick till grannen för en mysig fika!
Wilja har röjt omkring, åt två kakor och klappade på lilla bebisen. Gav han nappen när den ramla ut, tog på han strumpor & satte på dom igen!

Utan tvekan så kommer du bli världens mysigaste storasyster!
Inte ett tecken på svartsjuka (även om det inte är vår bebis) utan hon kom o satte sig brevid, kramade oss båda två och låg som bebisen gjorde fast på andra sidan med handen kring honom. Nu längtar jag!

Ska börja lite med maten i kaoset! har typ... en otrolig stor lust att beställa pizza när de ser ut såhär!
Men nej nej, gryta ska de bli.

Postat av: beatrice

Publicerad 2012-01-23 15:51:53

Så mysigt ni verkar ha det! Wilja verkar vara en så otroligt glad och sprudlande liten tjej! Så roligt att se :)

Postat av: Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster

Publicerad 2012-01-23 16:38:43

nä faktiskt hade ja inte tatt reda på det, då måste ja ta mig till kappahl i veckan för bodyn har ja sett men rosa byxorna finns ej på hemsidan deras.. så dem finns väl bara i butik - måste ha!



haha såg du fått en kommentar att tänk om de blir en pojke, åh de har ja hört så många ggr av folk..

fast vi VET att det är en tjej, både från rutin ul och 3d ul på tittut i sthlm.. annars får vi en väääldigt rosa pojke ;) haha!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela