Publicerad 2012-01-14 17:10:30 i Gravid med lillasyster<3,

Barkarby, dagen & magen.



(Har det hänt något med magen tycker ni?! :D )

Fart & fläkt hela eftermiddagen! ♥
Jag och svärmor checkade in på Ikea och åt en fantastisk god lunch! ni kan bara gissa vad den bestod utav? .. ;)
Wilja somnade gott i stormen på G till babyproffsen! Lillasyster har nu fått sig en skitsnyyyygg & stilig bilstol som passar i donkeyn! Tusen tack♥ Den står nu nere i förrådet och väntar på att få komma till användning! Bäst att ställa den där, Wilja ville lägga sig och sova i den.

Efter pyssel här hemma! Upp med kabinen, JÄKLAR va snyggt de blev! Hade både svärfar, svärmor och linus bror här som höll på och ordnade! Koka lite korv med brö, åt lite grann! (igen).
Har iallafall INVIGT duschkabinen, vilken lyx! känns hur skönt som helst.

Ni som frågat om badkaret (att jag va så frälst) jo, från början.
Men tröttnade snabbt! att bada i sin skit känns inte riktigt okej.. :P speciellt när de är en jacuzzi, svårt att duscha i. Nu när jag har foglossning och har svårt att ens gå, så att ta sig in och ut ur badkaret va en PÄRS! kände mig som en strandad skalbagge!^^. Sen vill Linus komma hem och duscha av sig en snabbis efter jobb/träningarna.
Och de är rätt segt att rengöringssystemet kommer igång såfort man spolar.. Så ut med karet, och in med en rymlig kabin! Alldeles perfekt, och wilja NJÖT :D

Nu väntar vi in lite besök! Millan, Daniel, Rebecca & Christoffer kommer förbi på lite spel och mat :)

Postat av: Pernilla - 21 år, mamma till Kevin & lillasyster i magen

Publicerad 2012-01-14 18:58:31

Magen har självklart blivit lite större, men det ser även ut som om den har börjat sjunka? :)

Roligt att ni känner er nöjda med duschkabinen och även att Wilja blev nöjd ;)

Ha en trevlig kväll och va rädda om er, kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-14 20:15:25

utstrålar!

Postat av: Madelene

Publicerad 2012-01-14 20:23:28

Ville bara säga att jag snodde den där fotoutmaningen du lagt upp nyligen, 30 saker om mig eller vad den kallades för! :) Kram

Postat av: Kate

Publicerad 2012-01-14 20:44:25

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: Elena

Publicerad 2012-01-14 20:49:33

Ojoj, vilken mage. Fint! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-14 21:00:12

Magen ser ut att ha vuxit :)

Men den är ändå så nätt :)

Men lyx med dusckkabin då, håller med, man tröttnar snabbt på badkar överhuvudtaget.

Ni har fördelen att bo i en bostadsrätt ;)



Kramis

Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Publicerad 2012-01-14 21:11:11

Åh, jag tycker verkligen din tatuering passar så bra ihop med magen.. kankse låter skumt men det ser så naturligt ut på nå sätt =) skönt med en duschkabin också..

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-14 22:12:44

Jag lever i mitt badkar men sakar samtidigt att ha en dusch. Skönt att bada när ryggen värker och så har vi ett vanligt badkar så man kan ju stå i de utan problem! Dock är kanterna höga så när man ska ur känns de i knäna. Tur att de bara är 5 veckor kvar.



Sen har vi samma problem att vattnet aldrig rinner ur, tar nästan 30 minuter från fullt tills de är helt tömt, dock är de inte de lättaste att rengöra rören heller om de är något sånt. Hoppas allt är fint meed dig, familjen och magen! Kram

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Publicerad 2012-01-14 22:22:05

Söta söta söta kvinna! Du är så vackert gravid, en riktigt fin mage! (:

Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam ♥

Publicerad 2012-01-15 00:29:24

Men guuud va snygg tatuering!! Fasen va du börjar bli rund o go nu, hot mama till max asså! :)

Postat av: Hanna J

Publicerad 2012-01-15 08:27:42

Har den sjunkit lite? :-)

Postat av: Sanna -mamma till Meja

Publicerad 2012-01-15 11:04:59

SV: ja man blir förbannad, kan inte liksom förstå hur en människa kan bli så ego och tänka så om ett barn. Det är skrämmande! Hade inte accepterat detta beteende om det hade varit så för mig. Aldrig! Usch!



Vilken härlig kula, ser precis utsom du har en basketboll där inne :D

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-01-15 13:35:27

Gomagen <3

Jadu..jag har ramlat. så otroligt klantigt.

men men.. nu är de 8 veckor med gips.

haha jasså?? härligt!! vi har köpt en lägenhet där. :) jag gillar verkligen fruängen och de är nära till min syster och henriks bror. :) Jag vet inte alls vad de kan vara i nacken på Varga... hoppas att jag får svar på det nu i veckan. börjar bli less på att inte få något svar. kramar <3



Postat av: Alexsandra

Publicerad 2012-01-15 18:34:44

Nu har den börjat sjunka lite ser det ut som! Så fint så..

Imorron ska jag te bm, spännande!!!



Krama

Postat av: Novembersara.

Publicerad 2012-01-15 21:37:13

Du är så jäkla vacker. Och bruuun! Solar du eller är det brun utan sol? :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-15 21:45:29

Guudars så vackert och vad den har växt! <3 Kraam

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-01-16 07:58:02

Det där va då den finaste magen jag sett på länge!

Älskar tatueringen!

O vad brun du är.Själv kör ja matchi matchi med lakanen här hemma....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela