Publicerad 2012-01-06 19:04:14 i De bästa av Bålsta! <3,

Skötbord by Linus.



Jag är numera inte den enda som är kreativ i denna familj!
Utan jag slåss om den rollen med min kära man!♥ Idag så ställde han sig och började måla skötbordet när jag redigerade lite bilder och förde över från kameran. Bara sådär - från ingenstans! Detta är de billiga från Ikea. Då jag aldrig använde skötbord till Wilja så kändes de inte som en jätte viktig grej. MEN, i efterhand så tycker jag de är hur praktiskt som helst. Ha alla grejer under, ja. Blöjorna förvaras ju i blöjhinken som står på toaletten.
Men med lite färg så såg det helt okej ut :)

Sen började han rota i garderoberna, och jag undrade lite smått va han gjorde. Sen börja han klippa, fixa oxh dona! Wips, så hade han ordnat ett drapperi. Nu så ser man varken potta, blöjhink eller nått sånt!
Toppen.

En riktigt smart idé, ibland är du inte dum du min älskade.

Postat av: Nea- 2 barnsmamma till en 08:à & 09:à!

Publicerad 2012-01-06 20:05:36

Fint! Skötbord is da shit även om man såklart klarar sig utan ett också! Kram

Postat av: My - Mamma till Alma

Publicerad 2012-01-06 20:28:34

sv: nemen tack snälla, vad glad jag blir!



hoppas du fortsätter läsa, jag är en flitig besökare i din blogg även om jag är dålig på att kommentera!



stor kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-06 21:09:08

Ibland kommer dom på ideer :)

Postat av: Lina-Marie

Publicerad 2012-01-06 21:44:55

Alltså, det sägs att eftersom du har ont (förvärk) innan de "riktiga" drar igång så är du mer "van" vid smärta. Därav lättare, typ! Inte alls hut det går, bara smärtmässigt. Och för att svara på din fråga; hmm.. Antingen 2 månader eller 14 minuter :) jag åkte inte in för att föda, skulle kolla lite prover bara och vad dom se hur det såg ut. Då var jag öppen 9 cm, helt ovetande att set var som riktiga värkarna jag kände. Trodde ju de va förvärkar! (så dom som säger att man garanterat känner skillnad, det behöver inte stämma!) så vi va inne 14 minuter från inskrivning (då vi stack hål på hinnorna) tills han var ute (blev urakut kejsarsnitt) så iaf, svårt att svara på helt. Ett långt men ärligt svar :)

Postat av: Martina, Ellas mamma

Publicerad 2012-01-06 22:03:14

Sv: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir.



Älskar verkligen din blogg. Med både fina bilder och otroligt bra skrivet, alltid.



Hoppas du fortsätter att följa oss.

Ha en underbar kväll.

Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-06 22:12:46





Va fint de blev;)

Sicken lyx att ha en sån handyman hemma;) de skulle jag oxå vilja ha;)



kramar på er

Postat av: MANDY- Mamma till River & ägare av Bymandy.se

Publicerad 2012-01-06 23:54:52

Ja, vad tjatigt att ni inte får någon snö :( Speciellt när man har barn så vill man ju att dom ska få leka och åka pulka =) Vi får hoppas på en bättre vinter nästa år =)

Postat av: MANDY- Mamma till River & ägare av Bymandy.se

Publicerad 2012-01-06 23:55:34

Händig man du har förresten.. Det blev ju superfint =) Jag har heller inte använt så mycket av skötbordet.. MEst bytt lite överallt.. MEn det kan ju ändå vara skönt att ha ett =)

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-07 09:33:42

Supersnyggt!! Skönt att få undan och kunna gömma sakerna under! Vi kommer ha ett skötbord på badkaret då vi inte har plats för ett sånt som ni har, dock är de lite svårt att förvara blöjor och liknande under då vi kommer få flytta de varje dag när man duschar! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela