Publicerad 2012-01-02 12:18:22 i En annan del av Stockholm!,

Shame on me!



Jag kan inte längre skåda mina fossingar, och jag är lätt världens sämsta mamma idag som inte orkat laga lunch.. Utan tar med fröken mitt emot huset och käkar på sibylla! ;D dock så uppskattades tallriken med korv & mos otroligt! :D påvägen hem (2 min max) så somnade Wilja sött i vagnen och ligger nu och gosar under filten i hallen. Slängde min lata röv ner här, tittar ut! konstaterar att de är grått, skittråkigt väder och jag vill ha nått att göra. Koka kaffe, japp! De får bli den största ansträngningen för någon timma frammåt...

Idag så är de bitterhetensdag så som ni hör. Förbaskat irriterad är jag vill ja då tillägga, inte bara lite.

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-02 12:56:39

kan tänka mig att hon inte klagade! :)

Postat av: Pernilla - 21 år, mamma till Kevin & lillasyster i magen

Publicerad 2012-01-02 12:56:41

Man är inte världens sämsta bara för man inte orkar göra lunch, det uppskattas av dem små ibland att bara få komma ut en sväng som nu ni äter lunch på Sibylla. :)

Min son tycker det är jätte mysigt att vi går och tar en fika på Fredagar, bara han & jag. :)



Ja vädret är ju dock inte det bästa så jag förstår dig helt och hållet, men hoppas på att ni får en underbar dag ändå. Kram på er

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-02 13:32:04

Lägg bort det där att du är världens sämsta mamma. Man måste få ha lite dåliga dagar! Det blir bättre!!

Postat av: Darow

Publicerad 2012-01-02 16:42:40

Jag döööör så söööt hon är håller i kniven och gaffel sådär som en vuxen flicka, sötnosen då!

Postat av: Betty

Publicerad 2012-01-02 20:26:51

ÅÅ duktiga tjejen som äter med bestick!

Har jobbat på dagis en hel del och vet inte många barn i den åldern vad jag märkt som kan det.

Fin tjej du verkar ha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela