Publicerad 2012-01-18 18:16:09 i Gravid med lillasyster<3,

Magen vecka 36. <3



Till o börja med, ser ni min rygg?! :D haha, vet inte vad som hände när Linus fotade.
Blev en ordentlig skugga! Jag har inte så randig kropp... jag lovar... Idag så har magen varit i princip stenhård sen jag vaknade! sammandragning på sammandragning såfort jag reser mig, när jag sitter, när jag skiter och när jag står! Dom gör INTE ont, så inget att oroa sig för! Men förbaskat obehagligt.
Och känns som jag kommer ha 'träningsvärk' i magen imorgon om de fortsätter såhär! ajjjj.

Iallafall, dagens goa mage vecka 36. ♥

Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Publicerad 2012-01-18 18:35:46

dunderhärlig mage :) växer som ogräs

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-01-18 19:17:29

haha sådär var det för mig också. HEEEELA tiden. Så fin maaage! :D och skuggan hade jag inte tänkt på om du inte sa det haha :D

Postat av: Elin Thejas Mamma + Lillasyster i Magen!

Publicerad 2012-01-18 19:37:05

sötmagen!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-18 20:49:23

Fin, fina magen;)



Är allt bra med er?

Kramar

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-18 21:32:14

Här kommer också sammandragningarna tätare och tätare! Speciellt när jag ställer mig upp eller när jag går! Hehe Jag har också packat bebis Bb väska, min tar jag när jag får tid men tyckte de var viktigast att packa till lillkillen!

Postat av: Jenny&Loke

Publicerad 2012-01-18 22:22:45

Jag kände aldrig värkar fören efter dom tagit vattnet.

Jag låg hemma i 3 dygn med något jag trodde var förvärkar/sammandragningar innan jag åkte in för att kolla.. Så kolla en gång förmycket än förlite.

Barnmorskorna sa att min start är vanlig hos omföderskor trotts att det var min första förlossning

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-18 22:59:05

Jag var mest orolig för att hon inte växte som hon skulle, jag har ju gjort de stora misstaget att jämföra min mage med andras. Jag tycker att jag har en ganska liten mage ändå för att vara i v32.. Men BM lugnade mig så nu känns allt mkt bättre;)

Postat av: elin - gravid

Publicerad 2012-01-19 10:20:39

Superfin mage :> Inte långt kvar nu!

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-19 22:40:00





Jag var mest orolig över att magen och lillan inte växte som dom skulle, gjorde ju misstaget att jämföra min mage med alla andras magar, tycker att min är i minsta laget faktiskt!! Men BM lugnade mig, så det kändes riktigt skönt;)

Postat av: Sanna -mamma till MEja

Publicerad 2012-01-20 08:22:52

Du har verkligen en jättefin mage :)

Tänk om en annan fick se så fin ut när man avr gravid =) Inte långt kvarnu :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela