Publicerad 2012-01-11 19:35:58 i Gravid med lillasyster<3,

Magen vecka 35. <3



Kvällens jätte bula! Vecka 35 ♥
Och ja, de känns att lillasyster växt på sig som bara attans! hon ligger och trycker på både revben & lungor så jag ibland blir alldeles tokig! står jag, så får jag ingen luft, ligger ja.. Ja, då får jag inte heeller någon luft.
Men attans så mycket gnäll de är för så mycket kärlek! Jag VET ju att de är värt de. Men de är tungt ändå!
Skulle hemskt gärna önska att lillasyster sjunker bara liiiite så jag iallafall kan andas ordentligt! :D

Wilja har pussat & kramat på magen hela kvällen.
Mammas bebis, Wiljas bebis. Japp, bara våran! Inte linus bebis inte, så säger hon. Nu så är vällingen intagen, nu blir de att lägga sig i sängen med skruttan en sväng!

Tack för alla otroliga kommentarer som strömmat in, ska sätta mig ner och svara på dom.

Postat av: Marie

Publicerad 2012-01-11 20:16:22

Mysmage :)

Postat av: Nikita

Publicerad 2012-01-11 20:51:30

Ja tkr de syns att

Magen

Växt mkt på kort tid :-)



Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-11 21:41:48





Vilken härlig liten kanonkula;)

Postat av: Mica - Änglaförälder till Nicholaj & gravid

Publicerad 2012-01-12 08:38:49

Fina magen ( längatr ännu mer tills min blir "lika" stor! ) <3



BTW så är jag såld på din tatto, as snygg!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2012-01-12 09:21:17

Åååh mysig mage!

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-12 10:54:25

men så himla fin!

älskar din tatuering också!

Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2012-01-12 12:06:39

Fin magen är! :) Så himla gulligt av Wilja att mysa med den också hihi :) ta hand om er!

Postat av: Caroline mamma till Joline

Publicerad 2012-01-12 18:54:33

Fina magen! Nu är det inte långt borta ju :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-12 19:49:29

Åhh underbara magen! <3

Så fin! men förstår att det är jobbigt att det trycker på överallt :(

Men man får gnälla, du är ju faktiskt höggravid :)

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela