Publicerad 2012-01-21 11:03:20 i Gravid med lillasyster<3,

Lite nytt i garderoben.



Lite nytt till Lillasyster! ♥
kan man göra annat än å älska KappAhls serie: Newbie? Jag är helt förälskad!
Skulle lätt kunna köpa varenda plagg, blir nog någon mer trip innan flickan har bakats färdigt! Nu är bb-kläderna klara! BB-filten är redo, nappar har vi köpt. Nu väntar vi bara på DIG flicka lilla! 31 dagar kvar, sen är du hos oss. Vilken otrolig känsla! Så himla nära, men ändå så långt bort. Jag kan knappt tro att det är sant! Snart är vi verkligen fyra, och inte bara i tanken. 

Gårdagen va verkligen hur mysig som helst! det behövdes verkligen, kändes lite lenare i hjärtat på en gång. Mötte upp Mimmi vid centralen, tog oss till kulturhuset på lite fika!
Mimmi höll på att få sin plånbok bestulen, vilka jäkla nötter! sprang efter liam, en sekund tog de. Sen va nått äckel på vagnen och pillade, tur att en securitas såg de! usha. Men nu vet man, snabbt som attans går det! Mötte upp Pappa S en sväng, lämnade lite saker & överlämnade en underbar liten tjej.

Sen blev de lite mys på fik med Mimmi medan Liam låg och sov, pratade om allt och inget! och de va så skönt, har verkligen saknat dig!♥  De behövdes om man säger så, tack.

Sen så blev de en liten vända på stan för Mami! Lillasyster fick de som fattades, ingenting till Mamma & inget till Wilja denna gång. Lika bra så! ;) Tog mig mot tåget och åkte hem.

Hjärtat hämta mig, åkte och köpte färg till våra skåpsluckor! Inte KLOKT, 3 Liter för nästan 700:- hejdå pengar på kontot. Men attans så snyggt de kommer bli när det är färdigt!
Åkte ut till svärföräldrarna på tacosmys! spacklade alla luckor, linus fortsatte att slipa.

Hem och laddade ner: försvunnen! kolla på den, - knepig film de där!
La och i sängen och SOV som två små barn.
En fin Fredag!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-21 11:33:19

Kläderna från Newbie är gudomliga!!

Skönt att du hade en bättre dag igår! Är övertygad om att idag blir bra också :)

Kram

Postat av: Nikita

Publicerad 2012-01-21 14:50:52

Ja newbie älskar man!!!

Va är de för fint på nedersta bilden? Är de den rosa klänningen??



Kram!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-21 15:23:15

Älskar också dom kläderna på kappahl,riktigt fina är dom <3

Den vita overollen funderar jag på att köpa tills det är dags för ett syskon :)

Kostar ju så lite dessutom,vilken strl köpte du?

50 eller 56?



Kraqmar

Postat av: Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster

Publicerad 2012-01-21 16:46:32

Eller har det kommit in byxor i rosa?? du måste svara, :D



kram kram

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 20110404 <3

Publicerad 2012-01-21 17:40:05

Fullkomligt älskar Newbie serien, synd bara att den bara går till 68. Super söta kläder du köpt till lillasyster. Köpte den blommiga bodyn till en kompis som fick barn i veckan. Så roligt de är att handla bebis kläder :) hoppas du får en fin kväll gumman!

Postat av: Mica - Änglaförälder till Nicholaj & gravid

Publicerad 2012-01-21 18:49:01

Måste ju säga det att newbie har dom sötaste och finaste bebiskläderna. Love them! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-21 22:02:31

är ni helt säkra på att det blir en flicka nu då? det finns väl alltid en liten liten risk att det är motsatt kön även om ni sett bilder och tror er veta vad det är för kön? tänker bara på hur snopet det skulle bli om ni får en pojke nu och så har ni bara flickkläder med er haha :P

Postat av: Mickan - Gravid ♥

Publicerad 2012-01-21 22:34:01

Jag gillar också Newbie... Så mycket fint! :)

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-01-22 13:26:09

underbara serie <3 älskar verkligen också newbie! hoppas att nästa barn blir en flicka så hon får ärva Vargas kläder och självklart få nya kläder ifrån newbie ;) Snacka om KULAN ser stenhård ut! :D hua! Kämpa på, snart är lilltjejen här. :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-23 11:34:13

Åh, vilka härliga kläder! :)

Har sätt dom på Kappahl, älskar dom!

Tänkte passa på och fråga vilken storlek du köpte i? tycker det är så svårt att veta så det passar när bebisen kommer ut :)

Kram!

Postat av: A

Publicerad 2012-01-23 12:02:45

hej, jag undrar hur du får råd med allt? hur mycket klarar ni er på varje månad? vad får du ut i mammapenning? jag är så otroligt nojig och orolig över hur mina pengar ska räcka till nu när bebisen kommer, har redan svårt som det är att ha råd med allt! snälla ge mig något tips, eller något peppande om hur du klarar dig så fint så jag inte går under! frågar inte för att vara elak utan endast för att jag verkligen BEHÖVER höra hur ni klarar allt, dyr vagn, massor av kläder och nya köp hela tiden, hur går det ihop? har du något tips på vad man som ung mamma kan klara ekonomin? vill du inte svara i bloggen så får du jättegärna skicka ett mail eller så :) tack så mycket på förhand:)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-23 18:03:02

Jag älskar Newbie! Min lilla har nästan alla plagg från Newbie och hela tiden kommer det nya fina saker man bara måste ha :)

Postat av: Anna - gravid i v.41

Publicerad 2012-01-24 23:21:04

Jättefina kläder. Har den vita "overallen" hängandes i vårt blivande bebisrum.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela