Publicerad 2012-01-12 13:28:14 i De bästa av Bålsta! <3,

Hur ska detta gå till?



Jag känner mig inte ett dugg sugen på att gå i vatten & snökaoset och hämta hem sessan min!
Hujedamiiiiiig.... Snö kan jag ta! Men inte när de regnar så och dom blöta flingorna är likastora som en handflata!
Splash, splash. Kan ju lixom inte riktigt knäppa jackan över magen! De har tagit stopp på riktigt nu. Så jag ska vara GLAD över att de är +grader, och hoppas de håller i sig till fröken liten kommer! Så slipper jag köpa en jacka för ett par veckor! Och har ingen större lust att gå omkring i Linus monsterstora jackor.

Men nej, de här kommer gå bra! *pepparpeppar*. Två steg fram, fyra bak i backen! här kommer mamma wiiilja ♥

Postat av: Venna

Publicerad 2012-01-12 14:13:34

Haha så jäkla sött, "två steg fram fyra bak i backen, här kommer mamma wilja" hoppas ni får en riktig mys dag!

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-12 14:31:30

Svar: Herregud ja de är inte alls lång tid kvar, börjar bli lite nervös, tur att jag måste fokusera på att plugga ett litet tag till annars skulle jag bita naglarna av mig av nervositet ;) Haha ne men nervositeten går i vågor, har ju aldrig vart med om en förlossning tidigare så vet ju inte direkt vad jag har att vänta mig förutom de man hört och kan läsa sig till såklart men de är ju inte samma sak som att faktiskt uppleva de kan jag tänka mig!



Vi kanske får våra små bebisar samma dag, skulle vara kul ;)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-12 14:34:53

riktigt trist med slaskväder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela