Publicerad 2012-01-11 15:05:24 i Wilja 17-24 månader,

Hämtning från Dagis & nu mys hemma.




Lilla bustrollet ville IIINTE följa med mig hem idag igen! Attans skitunge. Idag så har dom fått nya inskolningar, och Wilja va me dom små barnen och lekte! visa dom runt, tog lillan i handen och gick med henne hela dagen. Fröknarna hade bara skrattat och sagt - ja, en fin storasyster kommer hon och bli.
Visade lilla tjejen bebisarna, tog henne i handen och gick runt och blev beskyddande! Lillan då♥

Efter jag fått på henne alla kläder så gick vi ut och lekte lite i parken! varit ute i timman, Wilja fick lite mellis ute. En yougurt & banan! Så härligt väder ute, en riktig VÅRKÄNSLA! Solen sken, så satt vi vid kanten på sandlådan och åt upp bananen. Wilja sprang efter kissen och åkte kanan en miljon gånger.

Nu kommer snart storhjärtat hem! Middag ska lagas, sen får vi se vart kvällen leder.
Idag har DAGEN haft för några timmar... Varit så otroligt trött, så jag somnade mellan 10-12, sen kändes de som dagen var förstörd. HATAR att sova på dagar! Fast de e så himlans skönt.

Postat av: Madelene

Publicerad 2012-01-11 15:40:50

Håller med om att det varit vårväder idag! Har haft ett sånt enormt sug på glass idag! Tänk att sitta ute på en bänk någonstans och njuta av en glass i solen :-) Snart så!

Postat av: maria

Publicerad 2012-01-11 15:52:20

Tack så mycket det värmde :) <3

Postat av: Caroline Elisabeth - mamma till Jennifer

Publicerad 2012-01-11 17:06:05

Så himla fin hon är i sin overall, sötnos! :) hoppas ni får en fin kväll. Kram!

Postat av: elin - gravid

Publicerad 2012-01-11 18:45:59

Första bilden var ju hur fin som helst!

Postat av: Elena

Publicerad 2012-01-11 18:51:32

Men vilka fina ögon! :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-01-11 19:51:16

Fina unge! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-11 20:18:45

Vilka otroliga ögon din dotter har!

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2012-01-11 21:02:38

fina bilder,som vanligt :)

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & Fru

Publicerad 2012-01-11 21:17:47

Gud fina fina fina Wilja!

hon har dom största och blåaste ögona jag sett på länge <3 vackra lilla barn!



Hoppas att allt går bra med dig och graviditeten, snart är längtan över och den jobbiga tiden är över så du får snusa på lillasyster. :)

Flyttlasset för oss går om 2 veckor, känns så otroligt skönt att få komma ifrån Sundsvall och få ett riktigt liv i Sthlm.

Hoppas att vi kommer stöta in i varandra fler gånger fina Patricia! <3 Massa kramar!

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Publicerad 2012-01-11 21:24:19

Fina prinsessan! Saknar henne redan! <3

Postat av: ylva

Publicerad 2012-01-12 05:39:48

Guud va fin hon är! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela