Publicerad 2012-01-31 09:10:40 i De bästa av Bålsta! <3,

Förkylning varvas med sammandragningar!



Har lämnat fröken på förskolan, har hunnit med att duscha och gjort mig iordning! :D
Snodde Linus jacka och gick iväg, så nedrans underbart väder! solen verkligen SKINER och de gör mig till världens lyckligaste, så känns det. Kallt är det, men helt underbart iallafall.
Sitter här och kollar omkring, kaos och stök! Men för en gångs skull så skiter jag faktiskt i vilket.
Sovit som en kratta inatt, och förkylningen gör sig påmind. Men har varvat med att jag vaknat utav ordentliga sammandragningar! Varje gång jag vakna, så kom en. Inte så dom gör ont, men tillräckligt obekväma för att jag ska ha vaknat. Nu tränas den allt! :D Wilja & linus är bra, nu är de jag som får spy galla här i bloggen ett tag till :D.

Snart kommer Svärmor! Ska åka ner till centrum, till BM som sagt och ha en liten kontroll. Sen ska jag lämna tillbaka ett par gardiner på hemtex, sen blir det hem och färga & klippa svärmors hår! :)
Mer än så tänker jag faktiskt inte göra denna dag! ^^, återkommer sen och berättar hur de gått.

Postat av: Linnéa - mamma till Ludwig

Publicerad 2012-01-31 09:27:22

Kan tyvärr inte svara på det :D Äter nämligen inte bakverk, tycker bara om att baka :P

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-01-31 10:28:59

underbart med sol verkligen :)

Postat av: Jenny - Blivande 2 Barnsmamma

Publicerad 2012-01-31 10:31:58

Tack :) Känner mig jätte stor! :P

Tycker du också ser smal ut, det ser ut som om att det enda som har kommit är magen :)



Haha jag testade att dricka det igår, har nog aldrig smakat nått som är mer beskt :P

Kände ingenting eller så så får se om det händer nått, det enda som hände va att lillan började röra sig hej vilt när jag drack men det är klart, den smaken som teet gav gillar nog ingen ;)

Postat av: Spanienfrugan

Publicerad 2012-01-31 13:29:35

Den här bloggen gillar jag. Väldigt vackra bilder. Kul att du också är gravid och vad skönt att du inte har så långt kvar :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-31 17:50:45

Inte mer än så?? Tyckte det var en del iaf.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela