Publicerad 2012-01-16 17:55:48 i De bästa av Bålsta! <3,

Dagens mage.



Kan inte förstå att det är sant.. Snart är du här hos oss! snart så är våren här? och de känns inte
Glöm inte att gissa frökens ankomst vikt & längd !!! :D


som att vintern ännu har börjat, vart tog all tid vägen?♥
Idag har jag & Wilja myst och inget annat, bara varit & haft en mamma och Wilja dag! byggt med lego, vilat, läst böcker, målat! busat i den mån ja kunnat :D Linus kom hem, ätit lite middag. Och fått några välbehövliga kramar.. Bästa du!

Nu är projekt: KÖK igång! Linus sliter ut alla luckor....
Om ett tag, hur lång tid.. de är en annan sak, så kommer ni få se för & efterbilder där inne :D

Ikväll blir det bara lugna puckar. Samla upp lite positiv anda! hejaheja.

Postat av: jennifer

Publicerad 2012-01-16 18:00:07

Jag tycker det känns som en EVIGHET till maj!

Ni har absoluut inte långt kvar nu! Är pirrig för er skull ;) <3

Postat av: Madelene

Publicerad 2012-01-16 18:15:00

Det ser nästan ut som att magen sjunkit lite! Vet du om hon är fixerad nu? Kram!

Postat av: Michelle - med en prins i magen <3

Publicerad 2012-01-16 18:52:43

Fan va fin du är! =) Inte lång tid kvar alls nu ju!! =)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-16 20:52:40

åhh tack snälla du :)

Ja en yttepytte liten skillnad :)

Och vilken underbart fin mage du har :D

Är du större denna gång ?:)

Hmm, nää det gör jag inte på rak arm, och bara för det måste jag in o glo i papprena från bm ;)

Så, jag var ju uppe hos BM för sista gången samma dag som Leia kom och då var sfmåttet 35 :D

Va var ditt med Wilja och va är ditt nu ?:)



Kramar!

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-01-16 21:15:05

ja de är väl sant..

Nämen har inte magen din sjunkt lite?

Postat av: Jessica mamma till ella o linus

Publicerad 2012-01-16 21:22:21

Gud va vacker du är!! Men har inte dinmage sjunkigt en del?:) tror inte du går tiden ut, tycker den ser ut att ha sjunkigt:)



Såå spännande:) kram till er alla 4

Postat av: Sandra- Med Bebis I Magen

Publicerad 2012-01-16 21:23:27

Åh så härligt att snart få träffa den lilla.. Din mage va visst "lite" större än min ;) Fast jag är bara i v 16....

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-01-16 22:01:33

Så fin du och din mage är! :) Det blir spännande att se när eran lilltjej vill titta ut! ;) Kram

Postat av: Style by Elin

Publicerad 2012-01-17 14:49:57

Så fin mage! Har du gjort nått för att undvika bristningar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela