Publicerad 2012-01-24 13:01:26 i Wilja 17-24 månader,

Barnens rum <3



Igår så hängde jag upp denna från ikea! ni flesta vet hur den ser ut va? :D
Trodde Wilja skulle vara framme & riva på en gång! Men icke. Hon tog fram kissen & tigern, la dom i hålet. Sen tog hon mig i handen och tog upp fingret till munnen för att göra : schyyy! Sen sa hon: Mamma, tiger och kisse sova. Sen tog hon fram lillasysters små handdukar (lappar) från ikea och bädda ner dom med.

Blev en riktig hit! blir nog att köpa en till nästa vända på Ikea.
Åh, så kul att se barnrummet ta form! De är JAG nu som inte vill gå ut därifrån, så mysigt. Och mysigare ska de bli! :) Ska nu leta efter fina vimplar och burkar. Mama is going C R A Z Y!

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-01-24 13:51:01

systeri.se syr egna vimplar! :D Så fina!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-24 14:07:09

Vi bor i en 2a på 52 kvadrat bara,liten men ändå mysig :)

Vi har satt ut lappar nu och hoppas på byte innan sommaren,vill gärna bo lite större.



Ok men en bäddsoffa är ju superbra!

Finns så snygga :)

Finns en på MIO som heter "sitdown" väldigt snygg och skön att sitta i.



Tror faktiskt att alla naglar tas bort,känns skönast :)



Kramar

Postat av: Julia Bergkvist ♥

Publicerad 2012-01-24 18:06:40

kolla gärna in min nya blogg ! kram

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-24 18:19:51

Härligt med förvaring! :)

Vi har pratat om dessa också, så smidigt! :)

Fast gröna eftersom vi ej vet könet ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-25 03:20:34

Det där är såå smart förvaring!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela