Publicerad 2012-01-30 22:48:15 i De bästa av Bålsta! <3,

Barkarby & storhandling!



När Linus kom hem ikväll så hade han med sig middagen!♥ ibland är du go du...
Speciellt när humöret till att stå framför spisen varit lika stor med noll. Myste en sväng hemma innan vi begav oss mot Barkarby! In på barnenshus. Köpte ett underställ från Reflex till Wilja! Skulle kolla på åkpåsar. Men dom hade inga från bugaboo (?!) sålde alla andra vagnar & tillbehör utom den.
Pappa Linus köpte med sig ett babygym hem från Pingu! De tyckte han skrutt skulle ha :) Så sött!
Wilja hade ju från Laban när hon va liten, men vart de tog vägen har jag inte en aning om!

Sen så gick vi förbi Stadium en sväng, hitta lite myskläder! Men kom därifrån tomhämta. Lika bra det!
Vet inte vad jag är ute efter, vill verkligen ha en mjukis dress från Odd Molly som jag bara dör för.. Men den kostar liiite väl mycket kan jag tycka! Men nått mys. En dress, en fin & mysig dress.
Har ni nått tips på vart man kan hitta de till OKEJ och rimligt pris för 'mjukiskläder'?

Sen blev de att S T O R H A N D L A... Då menar jag verkligen stor! Då att springa och handla mat de första vi gör när syster kommer är inte va vi vill. Så hela frysen är verkligen propp, skafferierna ramlar ut och kylen går knappt att stänga! När de finns mat i huset, då trivs jag som mest. Iallafall i detta tjocka skede ;) ♥ Köpte med oss ett storpack med välling, 4 blöjpaket och en mängder med servetter. De går åt! Skönt att få allt gjort.

Familjen sover och jag ska nog också tänka på refrängen! BM imorgon vid 10.15, sen kommer Rebecca.
Mys Tisdag med andra ord! Wilja har inte hostat sen igår, så vi fårse hur natten är! Och är hon inte dålig så släpper jag iväg henne till förskolan :) Nu är de mammas tur att vara dålig...

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-30 22:57:54



Tack goding;)



Det sägs ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;)



Postat av: Josefine - Mamma till Molly

Publicerad 2012-01-30 23:25:04

Sv; haha är nog sant, kommer nog sakna den ändå om ett tag :p

Åh undra när er lilla tittar ut! Inte långt kvar nu! Hoppas du slipper gå över denna gång!

Postat av: Nikita - gravid med lillasyster

Publicerad 2012-01-31 06:19:57

Gina tricot tror ja har mys dressar för 199/249 kr ;-)

Kolla där eller på deras webshop .

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-31 06:43:25

Håller med dig. Det är verkligen skönt att ha så mycket som möjligt hemma. De första dagarna vill man ju knappt fänkål ur sängen, ännu mindre åka och handla :)



Hoppas verkligen art värdena är bra idag så du kan he dig med tabletterna och bli "normal" igen :)



Han verkar inte ha varit speciellt bekymrad över prickarna han hade. Det var nog mest vi som tyckte att de måste ha gjort ont och kliat. Men nu är dom äntligen borta och vi slipper medicin!! Hurra hurra! :)

Postat av: Trixie

Publicerad 2012-01-31 08:03:53

BikBok har fina velour-set för runt 400-500.. jag har haft mitt gråa set i typ två år, förvånansvärt bra kvalité för att vara "budget".. Kram!

Postat av: Katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-01-31 08:52:13

vet att cubus har haft jätte fina mjukiskläder dock så vet ja inte om dom finns kvar...



kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-31 09:23:29

Babyproffsen i barkaby brukar ha tillbehör till bugga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela