Publicerad 2012-01-06 00:21:47 i En annan del av Stockholm!,

Badhuset.


Jag kan inte påstå att man alltid känner sig vacker... Idag slog nog priset! Har aldrig någonsin känt mig sexigare än på badhuset! Tänk er... Rätt mycket övervikt, vaggande! Då menar jag vaggande så som med händerna bak på rumpan, bakåt lutad och fötterna går som en anka! Wilja var iallafall helt överlycklig och de gjorde allting värt de.

Barnen badade och stojade, och resten av dagen så har jag blivit serverad och fått hjälp! Har knappt kunnat ta mig upp själv, aj-aj-aj. Barnen fick sig iallafall pannkakor med sylt & grädde! Uppskattades de efter någon timmas bad och ståhej? Ohja! Så fort vi kom
ut så slocknade mitt lilla troll och sov i två timmar. Slagen hjälte på riktigt!

Hjärtat kom hem efter en natt hos sin älskarinna (alltså hans tottelina), och jag blev riktigt glad av att se honom! Nu ligger jag återigen här sömnlös och är utan honom. Grabben är iväg på hockey såklart! ;)

Dessa kära förvärkar som jag aldrig
fick uppleva med Wilja fick jag känna på första gången nu under kvällen.
Dom kom rätt ofta och höll i sig en stund, men när jag tog mig upp och gick så lättade känslan.
När började ni känna av dessa? Vissa gjorde riktigt ont! Och har iallafall tagit 2 Alvedon för att kunna somna in ordentligt.

Kvällen har för övrigt spenderats med massa mys, tacogratäng, ben & jerrys och newals hemlighet. Toppen med andra ord. Har varit helt usel på att blogga idag, men har velat va med familjen! <3

Nu är de bara att snosa på mitt lilla hjärta som ska åka till Pappa i tre hela nätter! Hur i helvete klarar ni av att ha varannan vecka? Jag får ångest över dessa dagar även om jag vet att de är de bästa för Wilja! :/

För första gången är jag utan henne i TRE dagar.... Känns som en oändlighet måste jag säga.

Prinsessan har börjar lägga in 4-5 ord i sina meningar nu, i helskotta så fort allting går i hennes utveckling nu! Skruttan <3

Postat av: LInnea - Mamma till Ludwig

Publicerad 2012-01-06 08:28:40

Haha! Du är för jäkla go alltså. Jag hade ALDRIG vågat lagt upp en sån bild. You go girl!

Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin och bebis i magen

Publicerad 2012-01-06 08:53:19

Vilken fin kul :) grattis till sessan i magen.



Hur gammal är Wilja?



Jag har en son ssom är 2½ år gammal och han ska få en lillebror som är beräknad att komma den 27e april :) Längtan är stor både från sonens sida och min, men även pappans :)

Postat av: Katinka, mamma till Elias och Nora

Publicerad 2012-01-06 09:03:10

HAHA känner igen beskrivningen med badhuset ;) fick fina blickar när jag vaggade fram med nora i magen <3

ha en toppen helg nu ! kram

Postat av: Lina-Marie

Publicerad 2012-01-06 09:12:10

Försvärjande, usch! Mina kom två månader innan förlossningen. Ju mer förvärvar ju mindre "känner du" vid förlossning säger dom. Det stämde på mig! :)

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & vardag

Publicerad 2012-01-06 09:43:46

Haha fint du har döpt Totte :D tottelina, Hahaha!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 110404 <3

Publicerad 2012-01-06 11:57:03

Kan omöjligt vara en normal funtad människa som ens kommer på tanken att lämna en sån kommentar. Helt sjukt!



Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Publicerad 2012-01-06 13:20:12

Så söt du är med fina magen, hihi. Förstår att det börjar bli tungt. Men nu är snart lillasyster hos er. Längtar tills vi får se den lilla skönheten! :) Ha en trevlig helg, massa kramar! <3

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-01-06 13:39:45

haha åååh söötnos! Funderar med på att ta melwin till badhuset snart. :)

Postat av: Sofi - mamma till Linus

Publicerad 2012-01-06 19:09:36

Vilken fin mage du har ! :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-01-07 21:06:09

Åh fy för förvärkar! Hade inga med första men med nr 2 började de tiiiidigt och var hemska, typ runt v30 eller nåt.



Förstår att det känns tungt men snart så, snart :-) ! Och förresten är du jättefin - magen klär dig :-) !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela