Publicerad 2012-02-16 15:20:23 i Gravid med lillasyster<3,

Som en gummiboll....



Gummibollen idag!
Ja, man blir ju inte direkt vackrare nu. Hyn är katastof, naglar, katastrof, kroppen, KATASTROF!
20 kgs viktuppgång, jajjemen! It feels.
Att jag bara gick upp 8 med Wilja, vilken jäkla lättnad! Väger dock lika mycket nu som jag gjorde med henne. Men denna gång KÄNNS 20 kg i knän, rygg & allt därtill. Det är många kg på 9 månader! huja.
Nu blir de att svettas sönder! ska träna som en jävla blådåre!

Äsh, jag har ryckt upp mig! De är bara att leva med de ;)
Så har tvättstugan nu! rensat ut allt som ska tvättas, lakan etc som tar tid att torka här hemma.
Snart kommer hjärtat hem, då känns de lite lenare där allt de ledsna sitter! Han får mig på bra humör, alltid. ♥ Wilja har äntligen efter hela dagen varvat ner och krypit ihop i soffan till Emil! Hon som alltid, alltid sover innan 12. Tur att vi har helg nu, och att vi är hemma från förskolan!♥

Postat av: jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

Publicerad 2012-02-16 15:52:48

fina fina magen!

men kan förstå att 20 kg tär på kroppen.

positiva pussar till diig

Postat av: kelli - gravid med bf i april

Publicerad 2012-02-16 15:58:17

du är ju jättefin <3

(underbar design på bloggen med, här ska jag kika in fler gånger)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-16 16:18:30

Få man nyfiket fråga hur mycket du väger? :)



Kramar

Postat av: Mickan (Gravid v. 34)

Publicerad 2012-02-16 16:27:33

Du är jättefin gumman! Hoppas bebis snart bestämmer sig för att komma ut! Jag tror det kommer gå jättebra! Du kan ju det här. ;)



Ja, min hjärtans-dag var bra, hoppas din också var det!

Kramar

Postat av: Malou

Publicerad 2012-02-16 16:40:44

20kg från när du vägt som minst eller 20kg från dag 1 på graviditet med lillasyster? Du ser iaf inte upp att väga 20+ :-)

Postat av: My - Mamma till Alma

Publicerad 2012-02-16 16:44:41

sv: Du gör mig inte besviken! Bara nyfiken! :D



Jag tycker i alla fall du har otroligt fin mage! Vet ju hur tungt det är där sista dagarna och jag hoppas verkligen du slipper gå över!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-16 16:45:07

Hoppas den lilla vill komma ut snart =)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-16 17:16:38

Även om du känner dig som en badboll ska du veta att du är väldigt fin!



Snaaaaart är lillasyster hos er!

ser så fram emot att få fortsätta följa ert äventyr.



Kram

Postat av: Malou

Publicerad 2012-02-16 17:30:17

Sv: Det är ju helt galet! Du ser inte alls ut att ha gått upp 20 kg!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-02-16 17:48:43

Håller med ovanstående. Det ser absolut inte ut som om det är 20+ på dig. Du är riktigt fin! En annan tycker bara sig känna att dubbelhakan växer :p

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-02-16 17:52:21

Jag har gått upp från ca 52-70 som jag väger nu! (svårt att säga). Vid inskrivningen vecka 11 vägde jag 57, men då hade jag ökat ordentligt från början på Juli. (då jag va gravid omedvetet) så vägde säkert under 50 innan :) Kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-16 18:15:31

Förstår att det känns tungt helst om du vägde 50 kilo innan, det blir ju en belastning på hela kroppen.

Men tänk vad lätt du kommer känna dig så fort lilla syster kommit ut :)

Innan sommaren lär du vara fit, en annan kommer bara öka numera :p



Kramar

Postat av: Johanna - mamma till 3

Publicerad 2012-02-16 18:38:15

Alltså då är det tjugo kg mage! För det är det enda du har! Du är otroligt snygg som gravid! Du bara lyyyyyser och fär mig bebissugen, lite elakt fsktiskt;)

Postat av: Sandra, Colins mamma

Publicerad 2012-02-16 20:54:36

Åh vilken fin mage! Hoppas lillasyster vill komma ut till er snart.

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-16 21:02:18

Magen din är såååå fin :)



Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-02-16 21:10:33

Så himla fin:)

Postat av: Karolina, gravid i v. 38 ♥

Publicerad 2012-02-17 07:10:20

Herregud, 20 kg?? VART?

Jag har gått upp 22 kg och ser ut som en flodhäst i jämförelse med dig.

Du är så fin!

Postat av: Jojjo

Publicerad 2012-02-17 08:28:20

Har säkert kommenterat samma sak tidigare men vill

Bara säga att jag fullkomligt äääälskar din blogg! Sååå mysig och härlig mix av fina fotografier, mattips, vardagsgnäbb och bara så härlig:) sitter på spänn varje dag och kikar in på din blogg för att se om ert nya tillskott bestämt sig för att entra världen men icke då:) du inspirerar mig ! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela