Publicerad 2012-02-11 00:13:13 i Bloppis,

Säljes äkta Remy Clips från SoCap.




Säljer nu äkta hår från So-Cap! Säljes pga fel färg, och nu lägger jag ut det istället för att krångla med returer. Som ni ser så är det Clips i sex delar, just DENNA är helt jäkla fantastisk då ni ser hur tunna och smala remsorna är! Känns inte i huvudet, och syns absolut inte. Istället för att ha den tjocka sydda tränsen.

(Har endast öppnat och kollat på håret för att se färg, men för mig så va de för ljust!)
Kan ta en bild på håret i dagsljus då de är lite ljusare än på bild, men snarlikt! :)

Håret kan färgas, tonas, permanentas, lockas, plattas och fönas. Varje clip-in är 7 cm lång och hålls samman av ett tunt band av keratin i samma färg som håret. Keratinbandet formar sig efter ditt huvud och är mycket bekvämt att bära. Håret sköts om på samma sätt som vårt övriga hår med de skötselprodukter vi rekommenderar.


Nypris: 820:- inkl frakt, mitt pris: 650? Går att disskutera vid snabb affär!

Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Publicerad 2012-02-11 02:31:34

Hej, hur är det? :) Jag har flera tävlingar igång i bloggen - en alldeles nystartad idag . Kika gärna in och var med:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-12 13:31:49

Är det ungefär samma färg som mitt hår? Om du kommer ihåg min färg vill säga!

Isåfall är jag intresserad, men skulle gärna vilja se någon bättre bild för det verkar ju vara sjukt smarta clips ju! Och det kommer jag vilja köpa nu ändå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela