Publicerad 2012-02-11 14:14:48 i Bara Patricia,

Nya stolarna & bordet till flickorna.




Utan att tveka så har nog barnrummet blivit de bästa i hela lägenheten!♥
Älskling hittade stolarna & bordet från Mammut! aldrig tänkt på de tidigare, då jag faktiskt inte tyckt att dom varit så fina! Men väl på plats så lyftes hela rummet. Och som sagt, det är ett BARNRUM! De ska inte vara stelt & alldeles för stilrent, eller?

Flickornas rum går utan tvekan i rosa & grön i de stora hela! :D men älskar de verkligen.
Sen hittade jag en söt liten kruka som är perfekt att ha på bordet till alla pennar & kritor! Rita och måla är bland de bästa fröken vet.

Tycker ni jag fått de fint där inne??

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-11 14:31:40

Kan hålla med om att det är väldigt fint & mysigt. Ett riktigt litet flickrum..

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-11 14:34:37

jätta fint. Jag är inte ens klar med Viras rum. Det är bara vitt och rosa och helt kalt på väggarna. Tiden har bara runnit iväg och har inte hunnit ännu. Men blir så glad av dessa bilder på Wiljas och pyrets rum så vill jag och in med mer färg och saker i viras rum.



ett barnrum ska absolut vara en färgklick (eftersom allt annat man har hemma inte är det)



kram kram på dig gumman. vi hoppas att bebis kommer snart!

Postat av: karolina, gravid i v . 37 ♥

Publicerad 2012-02-11 14:41:43

Vilket sjukt fint barnrum! Åh.

Jag vill börja inreda vårat - men det känns roligare att vänta och se vem som bor inne i min mage. För även om färger till kön inte spelar någon roll - så vill jag i alla fall ha flickigt till en flicka och pojkigt till en pojk!



KRAM

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2012-02-11 16:52:22

Jättefint barnrum :)



Min dotters rum går i vitt och rosa, men idag har jag köpt tyg i grönt och rosa som jag ska sy vimplar av. Tänkte även sy stolsdynor till hennes små stolar.

Älskar kombinationen av rosa och grönt :)

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-11 19:22:50

Verkligen jätte fint! Man blir lite sugen på att baka bebis må jag säga ;) Vimplarna blev skit bra btw!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-11 20:05:39

Ett underbart fint och ombonat barnrum!!

Postat av: Maja

Publicerad 2012-02-11 21:40:18

Jätte fint & mysigt :) precis de ska vara färg och fart ;) hihi

Postat av: Jennifer, mamma till Anton

Publicerad 2012-02-12 00:07:41

Det är sååååå fint! Du kan få komma hem till oss och inreda ungarnas rum ;) Du får fria händer och obegränsad budget! Jag har förbannat dålig fantasi! :)

Postat av: Emelie (:

Publicerad 2012-02-12 11:50:15

Så mysigt det ser ut! Ett riktigt tjejrum :)

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2012-02-14 13:20:47

Fint och ombonat!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela