Publicerad 2012-02-13 09:05:39 i Bara Patricia,

Några få små dagar!



Vi är vakna här hemma och har precis kokat upp lite mannagrynsgröt och in med frallorna en sväng i ugnen! Mamma och Wilja har ätit och myst. Underbara unge vav mig sovmorgon till 08.20
Bävade verkligen mig för att gå upp inatt, tänkte bara på klockan och på att Wilja brukar vakna innan 7 slaget! Men inte idag inte, ibland känner hon sin Mamma väl.

Dagen till ära så har vi inga planer alls!
Jag har fortfarande 'mensvärk' och känner mig inte riktigt hundra ännu. Men måste försöka ta mig ner till centrum för ett ärende eller två. Solen verkligen skiner, och även om jag vill vara inne så kan jag inte svika mig lilla strumpa! Så ut måste vi en sväng i solskenet iallafall, i vilken bredd jag kan röra mig i är ju en helt annan femm. Idag är de 8 dagar kvar tills lillan är beräknad!♥

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2012-02-13 09:24:41

åh nu är det allt nära tills ni träffar er lilla tös! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-13 09:31:31

Vad roligt för er att hon snart är här. Hoppas allt går toppen när det är dags. Ska bli kul att få se de nya tillskottet sen och få se vad ni väljer för namn tillslut =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-13 09:32:55

Tror ni har en tjej till i familjen innan veckan är slut :)

Postat av: Joanna - mamma till Willem

Publicerad 2012-02-13 09:48:11

Hoppas er lilla bebis kommer snart. Det är så roligt att följa dig, du skriver så bra och dina bilder är så fina!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-13 10:01:13

God Morgon.

Vilken härlig morgon ni verkar ha haft..

underbart med sovmorgon :)

Vi fick också sovis, men till åtta =) Men jag klagar inte hihi.

Allt efter 7 är plus =)



Ja tänk att detbara är 8 dagar kvar :)

Såååå spännande :)

är allt packat och fixat nu då? :)

och inga stringtrosor med denna gång va? ;) tihii:D



KRAAAMAR!

Postat av: Linnea, 17år&mamma

Publicerad 2012-02-13 10:24:49

svar: Jo jag tittar in på din blogg varje dag och gjort länge men konstigt nog är det segt att kommentera :) hihi! Jo personligheten är ju också bra :) min son var en kopia av sin pappa vid födsel nu en blandning av båda! Konstigt att hon var lik din pappa :) hoppas dina värkar startar så lillan kommer ut :) kram!

Postat av: jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

Publicerad 2012-02-13 10:44:34

supersnygga tjejen!

va mysigt det låter med promenad i solskenet med sin dotter, hihi. inte långt kvar tills tös nr två läser jag! åh så spännande! barn nr 2 kommer ju fort har jag fått höra ;) (förlossningsväg)

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-02-13 17:00:37

Vad snygg du är

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-13 17:20:12

Va, har du två barn ? Jag hänger inte med. :S

Postat av: Frida

Publicerad 2012-02-13 17:32:36

Hejsan, vet du vad du borde göra? Du borde skriva antingen ditt namn, eller bloggens namn på ditt barns ansikte. För du anar inte hur lätt det är för en sjuk människa att bara kopiera bildern och sen låtsas att det är dens. Det har faktiskt hänt. En tjej som heter Elin Zollfrank en annan ung mamma med en liten flicka på två år som heter Hanna. Du kan kika in på dem. Här är bloggen : www.elinzollfrank.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-13 18:10:32

Tjäna! Minns inte vart jag skrev det där med ditt barn om att reklamera din blogg precis där ditt barns ansikte är. För de är skit lätt att kopiera en bild, och tänk om en sjuk människa gör det, och säger sedan att det är HANS barn???

www.elinzollet.blogg.se

Du kan fråga henne där om hur du gör.

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-13 20:24:36

Åh vad fin du är!! :)



Ja nu är det verkligen nära tills ni får se er baby :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela