Publicerad 2012-02-13 11:48:19 i Wilja 17-24 månader,

Kontroll hos barnmorskan!






Jag har världens mysigaste lilla flicka som krupit ner i våran stora säng med sina älskade!♥
Hela morgonen har hon verkligen lekt med sig själv, mamma har mest setat och försökt ritat fula katter och hundar! De jag blivit beordrad om att göra. Jag bara älskar att wilja kan ta de lugnt, och faktiskt mysa av det också. Är inte hundra hela dagarna! Känns som hon nu förstår att jag inte mår så bra.
Lilla fina tjej, snart så ska mamma leka som en toka med dig!♥

Jag ska ner på en kontroll, pratade med barnmorskan och hon ville att jag skulle komma ner så hon fick känna lite på magen. Så svärmor kommer och plockar upp mig, ska handla de sista till imorgon också!

För imorgon är de INGEN vanlig dag, för imorgon är det ALLA hjärtans dag!
Har ni några planer hur dagen ska spenderas?
Vad ska ni göra för era män där hemma? ♥

Postat av: Johanna- mamma till 3

Publicerad 2012-02-13 12:19:41

Vi ska göra egna chokladpraliner och baka en hjärtatårta:)



Spännande hos bm, hoppas det går fint:)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-13 12:26:38

Hoppas att det går bra hos barnmorskan! Det kanske är så att det är nåt på gång :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-13 12:37:01

De små liven förstår mer än man anar ibland. Har själv varit allvarligt sjuk under en tid men 2-åringen var så lugn & bara ville mysa <3 men nu vet han att jag är Ok & med det är lugnet över =)

Hoppas det går bra hos barnmorskan.

Postat av: mamma till theodor

Publicerad 2012-02-13 12:54:01

Hon är så söt din lilla flicka! Hon liknar lite min blonda pojke i samma ålder :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-13 13:07:27

Va skönt att få komma till din bm! :)

Hoppas allt ser bra ut :)



Åh skönt att hon förstår att inte mamma mår så bra! Det är ju guld värt med sånnadär dagar!



Just ja, alla hjärtans dag imorgon..

vet du att det hade jag glömt bort ;P

Så inga planer alls hihi.

vad har ni för planer? :)

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-02-13 13:11:31

Tack för din fina kommentar! ♥



Lycka till på kontrollen! Jag tror mig veta en present du gärna skulle vilja ha imorgon iaf? ;)



Här hemma brukar vi inte fira alla hjärtans dag. Vi sprider ut vår kärlek året runt. Behöver inga speciella dagar för det.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-13 13:14:21

Det var så lite så, tycker bara det är så tråkigt att dom ska säga så. Skulle bli jätte ledsen om nån sa nått sånt om mina barn. Men skulle nån vän säga det så skulle jag bryta med den på en gång.



Det va en tjej som börja snacka skit om mig till en vän till mig om att jag behövde hjälp, men min vän blev arg å sa åt henne att det inte va nått hon skulle ha med att göra & det inte alls va konstigt att jag mått dåligt. För jag har som förlorat min pappa.



Men det finns alltid folk som inte kan låta bli att vara elaka, det tråkiga är att man inte kan undvika dom jävlarna. Jag sitter bara å väntar på att det kommer nån anonym anmälan, för den tjejen har redan anmält en vän till mig till soc för att va dåliga föräldrar =0/

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-02-13 14:25:13

En sådan söting!

Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

Publicerad 2012-02-13 14:34:36

jag har inte planerat ett smack! Jag hoppas att det är han som planerat lite vardagslyx för mig istället=) en liten present får han ju såklart ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-13 16:59:11

Din dotter liknar Emil i Lönneberga, har du sett vilket ljust hår hon har ? Alldeles mjöl vit. Önskar jag kunde ha så vitt hår, istället för mitt brun svarta hår.

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-13 18:09:08

Läser din blogg slaviskt, då jag gillar hur du yttrycker dig och att du vågar berätta så pass om dig själv och din vardag! Sen måste jag bara säga att du är otroligt mogen i ditt sätt, och alla de människor som kommenterar dumma saker om lilla Wilja, ja ursäkta språket men dom kan ju ta sig någonstans!, hon är ju bedårande söt! Lycka till med den lilla som kommer snart, spännande att följa!

Postat av: Sofi - mamma till Linus

Publicerad 2012-02-14 21:11:51

Vilka mysiga bilder, hon är för söt asså :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela