Publicerad 2012-02-18 13:50:47 i Bara Patricia,

Jag är dig evigt tacksam!




Jag älskar er alla mina tre runt jorden tusen gånger och tillbaka!♥
En bild på våra våra ringar, och en bild på halsbandet som Linus fick av mig på alla hjärtansdag!

Kan aldrig bli mätt på kärlek från er.

Sista dagarna har Linus visat mig vilket otroligt starkt stöd han är för mig när det är tufft! Han har funnits där, pratat, lyssnat! Vi har blivit vettskrämda båda två, men varit ännu starkare tillsammans.
Du är en helt otrolig plastpappa, och du kommer bli en helt fantastisk Pappa!

Våra tjejor. Du gör mig hel, du gör så att jag orkar lite till! Du får alltid mig att känna mig speciell.
Tack!♥

Postat av: Karolina, gravid i v. 38 ♥

Publicerad 2012-02-18 14:15:19

Kärlek är underbart! Vad härligt att ni funnit varandra ♥

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-18 14:24:14

gulle du ääär då :) så glad för din skull ♥

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-02-18 19:11:26

Snart kommer du ha henne i dina armar. Och det kommer att vara värt allt som du går igenom nu.



Önskar bara lycka till!! :)

Och kul att du uppdaterar så mkt! Man sitter lite på spänn själv eftersom man har följt dig så länge. Ha det så gutt!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-18 19:39:35

Otroligt vackra bilder!

Och underbart att du har så mycket stöd i Linus! Ovärderligt!!

Postat av: josefine

Publicerad 2012-02-18 23:50:03

Åh jag har precis hittat din blogg, så himla fin! Håller tummarna för att allt går bra nu i slutet av graviditeten och ser fram emot att få följa dig och din fina familj! :)

Postat av: Fоtомояsan

Publicerad 2012-02-20 14:26:59

Så vackra bilder på vackra ting :)

Postat av: Nina

Publicerad 2012-02-26 13:07:45

hej hoppas du får en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela