Publicerad 2012-02-06 08:22:52 i Frågor & Svar,

Frågor & Svar om mattan och de nya.


Anonym:
Gud så fint ni har det! Vart kommer hallmöbeln ifrån? :) kram


Svar:
Åh så kul att många frågat om denna hallmöbel både nu & innan.
Ni som inte fått något svar, så kommer denna från IKEA.
De som jag gillar me just denna, är att den inte känns som en typisk ikea-möbel.
Först ville vi båda ha en Hemnes byrå att ha där ute! Men eftersom vi har en så smal hall, så skulle den ta alldeles för stor plats. Denna byrå är rätt smal, men får plats med HUUR mycket som helst i!
Både lillasysterskläder på vänstra sidan och alla mössor, vantar etc på andra! + allt annat som hamnar i Patricias små lådor! ;) man kan finna precis ALLT!

Sofi:
vilken mysig gardin, jätte fin !
Förresten, spegeln i hallen är det ikea ?


Svar: Åh, tack så massa! Jajjemen, spegeln är från början en SVART/BRUN spegel från hemnes.
Men vi tröttnade, och målade över med lite färg! Voila.


Susanne:
Vilken ifn matta. Vart hittade ni den?


Svar:
Hej Susanne! Ja, den köptes på de här outletet som jag talat om. Som säljer kläder allt från VILA till vrakpriser, allt från heminredning till sängkläder! (där jag köpte filten & bäddsetet till lillasyster). filten är 3.5 meter och kostade ENBART 199:- Vet inte alls va den kostat innan, men betydligt mer!
Den fanns i Svart, rött & beige.

Venna:
vilken mysig gardin, jätte fin !
Förresten, spegeln i hallen är det ikea ?


Svar:
Åh, läs kommentaren ovan! <3 Och ja, spegeln heter Hemnes och kommer från Ikea!

Amanda:
Vart har du köpt ert köksbord? Om jag minna rätt va de mörkt först men den målade du de? :)

Svar:
Hej! :D vi köpte detta köksbord från Ikea bara för ATT när vi bodde i 1:an!
Det finns kvar på ikea, bord + 4 stolar för 899:- eller liknande? Verkligen ingen kostnad alls! Och bordet fungerar utan problem? Det är rätt litet! Men har man ett litet kök som oss, så får vi inte in ett så mycket större. Hellre lite yta i köket än ett enda stort bord! :D och med lite färg på bordet, så ser de faktiskt helt OK ut :D

Lena:
var kommer gardinen och mattan ifrån. Snygga, framförallt mattan.

Svar:
Kolla kommentarerna här ovan! Från Hedlandet kommer allt, som ligger i närheten utan Strängnäs/mariefred.

Postat av: Sofi - mamma till Linus och gravid

Publicerad 2012-02-06 18:42:15

Haha, lite komiskt att jag och Venna lämnat identiska kommentarer :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela