Publicerad 2012-02-10 12:15:13 i Wilja 17-24 månader,

Förmiddagsbuuus!








Jag och min vackra flicka på förmiddagen! Vi har duschat, lagat lunch & myst!♥
Vi har lekt med aaaalla djur i hela hennes rum! Kaosartat just nu, men väntar med en röjning tills hon åkt! kommer se likadant ut snart iallafall ;) Men de är så skönt att hon inte släpar med alla leksaker ut i vardagsrummet! allt hålls verkligen i hennes rum, sen är hon ju BENHÅRD på att vi ska leka där inne :D Lika bra det!

Såg att ögonen började bli trötta kring 11, så kasta i oss lite mat! sen gick vi ut i snön och lekte en sväng. Efter ca 30 minuter så la hon sig i vagnen, och bums! Slockna.
Nu har jag gjort mig en kopp té och njuter av att få siiiitta still en stund.

Saknar dig redan busunge!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-10 12:59:39

Åhh vilka härliga bilder :)

Så fina!

Skönt med lite egentid! :)

KRAMAR!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-10 12:59:41

Åhh vilka härliga bilder :)

Så fina!

Skönt med lite egentid! :)

KRAMAR!

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-02-10 12:59:42

Åhh vilka härliga bilder :)

Så fina!

Skönt med lite egentid! :)

KRAMAR!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-10 13:29:19

Skönt att det håller sig där inne, det blir mycket mer lättstädat än att behöva springa runt i hela hemmet och leta leksaker.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-10 13:55:33

Hej en liten fråga, hur lägger du in bilderna så som du har gjort i detta inlägget? Väldigt fint med så mycket blandat :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-10 14:09:03

Hej! Oj vilken fin bild på er två,den längst ner till vänster! Ha en bra fredag trots att barnet inte är hemma ! Kram

Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Publicerad 2012-02-10 17:22:59

Vilka fina ögon ni har, precis lika :)

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-11 13:09:08

Vart har du köpt tröjan som du har på dig? Gaaaaalet snygg!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-11 21:54:06

Vilka härliga bilder på er två =)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-02-12 10:39:28

fin sida och så söt dotter du har...vilka Ögon:)

Postat av: MICHAELA - FOTO

Publicerad 2012-02-12 20:10:50

Alltså era ögon! Så fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela