Publicerad 2012-02-20 07:42:23 i De bästa av Bålsta! <3,

Den nya soffan!



Oh så himlans härligt!
Den ack så STORA soffan står på plats, men äntligen får vi alla faktiskt stjärterum!♥ Wilja är som en liten prick i soffan! Likaså jag, haha.

Nu blir de att klura ut bordet, om vi har en annan lösning! De där såg ju inte riktigt bra ut! hmm.
Natten va väl sådär för oss alla! Wilja har vaknat hela tiden känns de som, och varje gång jag har vaknat till så har jag blivit pigg & önskat mig morgon! :D nu när vi väl är vakna, ja då vill jag bara sova.

Väntar på att ringa farbror Doktor! Wiljas ögoninflammation har inte riktigt släppt taget.
Vi tvättar & tvättar! de är inte så jätte allvarligt & har aldrig varit, men de är nog riktigt irriterande & jobbigt för henne. Dag 6 med skiten i ögonen nu!
Hur hade ni gjort?

Ingen bebis inatt heller!
Men idag är det dagen då jag gissat att fröken öppnar sina stora blå! :D
Den 20/2 och
50 cm lång, 3550 gram♥
De lär jag få hoppa upp & kyssa mig någonstans om! hon har de bra där hon är helt enkelt.

Postat av: Karolina, gravid i v. 39 ♥

Publicerad 2012-02-20 08:08:33

Va fiiiint det blev! ♥

Postat av: Rebecca - Shopping, mode & träning

Publicerad 2012-02-20 08:09:25

Åh vad fint det blev! :) nu slipper vi besökande sitta på golvet eller i wiljas stol ;) haha.. <3

Postat av: Mia

Publicerad 2012-02-20 08:14:44

Kan ju vara bra att kolla upp iaf? Hon kommer förmodligen få antibiotikadroppar att droppa i ögonen :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-02-20 08:25:44

Jag hade ringt vårdcentralen. Har det inte släppt än kan det behövas antibiotika salva. Håller tummarna att det blir bättre snart!

Postat av: Jenna

Publicerad 2012-02-20 08:34:57

Så skönt med stor soffa! Det är ju faktiskt där man spenderar mycket tid så viktigt att den är bra! :) kanske ett runt soffors kunde vara något?

Måste fråga vart ni köpt den fina lampan i fönstret, den med fyrkantig fot. Vill ha! ;) kramar till er!

Postat av: louise

Publicerad 2012-02-20 08:46:57

underbar blogg!!! du är en stark å varm människa får jag känslan av när jag läser din blogg:)

lycka till med prinsessan i magen tror hon tittar ut senast imorron:)

soffan är underbar vart har ni köpt den? kram

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2012-02-20 08:59:28

nice med en stor soffa. men skulle ni inte ha en bäddsoffa ?



kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-20 09:05:54

Mysigt med ny soffa :) har en likadan, riktigt bekväm och smidig att sova i om någon ska stanna över. Men tyvärr så har den redan börjat gripa sig ordentligt där man sitter mest, och vi har bara haft den i knappt ett år.

Postat av: beatrice - mamma till William

Publicerad 2012-02-20 09:16:16

Gud vilken snygg soffa! Sådan vill jag med ha, ska tjata på min sambo tror jag allt ;)

Alltså jag vet inte om det fungerar, men kvällen innan min plutt kom till världen hade jag världens skrattanfall. Skrattade så jag trodde jag skulle krysta ut honom. Testa att ha förbannat roligt och skratta så mycket du bara kan, det kanske hjälper? :)

Stor kram, du är duktig som står ut! :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2012-02-20 09:32:16

Åh, den soffan ser fantastiskt skön ut! kram

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-20 09:50:51

Om du ska sälja ditt vardagsrumms bord är jag JÄTTE JÄTTE intresserad av att köpa det :) måste bara få måtten på det. Tack på förhand. Om inte annat kanske du kan skvallra om vart du köpt det. Tack för världens mysigaste blogg. Lycka till med lillasyster. Kram

Postat av: Josefin - mamma till Melwin

Publicerad 2012-02-20 10:26:43

är de en miami divansoffa från chili? påminner om den ja har hemma.. Älskar stora soffor, :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-20 10:33:57

Vilken otroligt fin soffa!! En sån är jag sugen på hem men vi har inte riktigt råd just nu....



Jag hade nog tagit kontakt med läkare också eftersom hon är så liten. En vuxen kan ju förstå på ett annat sätt och låta bli ögonen. Eftersom det säkert är irriterande så är hon kanske och tar i ögonen och "smittar sig själv". Det kanske behöver en liten hjälp på traven för att bli bättre.



Riktigt hundra känner man sig nog inte på slutet som du skrev :S Jag tycker att du är super på att svara som får sååå många kommentarer så det gör inget!! :)



Kram

Postat av: Emmelie

Publicerad 2012-02-20 11:14:18

Snygg soffa!!!! ;) <3

Postat av: Ida

Publicerad 2012-02-20 14:09:42

Riktigt snygg! :)

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2012-02-20 14:19:08

SV: Tror jag skickade med en bild på Lundmyr klänningen men jag kanske missade den :)

vet iaf att jag har den på bild om du vill att jag mailar igen.



Har inte fått svar från dig på det jag mailat än.

Kram!

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2012-02-20 19:31:45

Så fint det blev =)

Postat av: Madde- Mamma till Elias

Publicerad 2012-02-20 19:38:35

Va härligt det blev med soffan.. :)



Hoppas de blir bättre med Wiljas ögoninflamation..

Postat av: Lina & Emily

Publicerad 2012-02-21 15:07:28

Svart och vitt är alltid snyggt!

Hoppas bebis snart kommer ut till er! :)

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-02-21 15:59:24

hej, är allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela