Publicerad 2012-02-19 10:55:31 i Dagens Mama,

Dagens Mama!



Vill bara säga tack till er alla som klickar in här, lämnar era kommentarer! Just nu kunde dom inte betyda mer än vad dom gör. Helt otroliga är ni alla!
Dock känner jag mig verkligen less idag, läser era kommentarer men att svara.. Det kommer jag göra så småningom! Idag är jag bara låg, riktigt låg! är trött på de här, är trött på att gnälla.
Vill inte ha ont längre! Samtidigt som jag vet att det är värt precis allting!

Vill bara att ni ska veta att jag är så oerhört tacksam! ni klickar er in här, önskar oss lycka till när det väl är dags.
Just nu så känns mitten på mars..... ja, förjävligt! och de känns som hon aldrig kommer komma!
och de blir ingen igångsättning förens i MAAAAAAAARS! tänker bara på de, hujedamig!

Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

Publicerad 2012-02-19 11:29:35

Åh, jag förstår precis hur du känner. Jag håller alla tummar för att du ska slippa övertid.

Stor kram!

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-02-19 11:44:52

det kanske är vi som ska tacka dig som får ta del av ditt liv :) Det är underbart att få läsa om ditt liv och man blir bara SÅ inspirerad, på alla plan! Jag vet inte vem du är överhuvudtaget i verkliga livet, men efter att ha läst din blogg så skulle jag vilja våga påstå att du måste vara en helt underbar människa! Och du är så fantastiskt stark! ja, återigen, du är verkligen inspirerande och det är alltför ofta man önskar man levde det liv du gör med din lilla familj! Det är extra häftigt att du har åstadkommit det du gjort/gör trots att du är så ung :) you go girl!

Postat av: anna - mamma till 2 grabbar

Publicerad 2012-02-19 11:50:49

vill först och främst önska dig ett stort lycka till när det är dags för lillan att anlända till världen och hoppas att allt går bra!



din blogg är helt fantastisk att läsa, dina inlägg är så bra och dina bilder helt underbara - vad har du för kamera och objektiv?



Sen vill jag även säga att passa på och njut av din mage för när hon väl är ute så kommer du att sakna magen så än en gång, njut av att den sista tiden innan ni blir tvåbanrsföräldrar!



:)

Postat av: Pernilla - 22 år, mamma till Kevin & lillasyster i magen

Publicerad 2012-02-19 11:53:45

Lider verkligen med dig, men du/ni är fruktansvärt starka som ändå kämpar er igenom vardagen.

Speciellt du Patricia ska ha beröm för att du går upp varje morgon, du lagat mat, städar samtidigt som du tar hand om Wilja är ute och går m.m.

Du är så fruktansvärt stark! Jag beundrar dig <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-19 11:57:26

Snart snart snart kommer hon!!

Och tycker du är så duktig på att svara alltid så det gör välla inget!!! :)

Postat av: ronjis

Publicerad 2012-02-19 13:29:33

Har du tänkt skaffa körkort? Hade ju varit smidigt att fixa det under graviditeten. Lycka till! Bebis trivs nog alldeles för bra

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-02-19 13:41:23

Vaddå "sju svåra år" du är ju hur fin som helst! :) Och snart 2barns mamma, önskar dig lycka till och hoppas att det kommer värkar snart :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-19 14:21:11

Tack :D Det känns riktigt mysigt att vara gravid igen!

Men det är ju ett tag kvar som sagt :)



Hoppas du inte ha för länge kvar! :)

Kramar

Postat av: Sara :)

Publicerad 2012-02-19 14:25:49

du är bedårande vacker trots all smärta! tids nog blir det bättre. :)

Postat av: Martina

Publicerad 2012-02-19 16:42:10

Åhh så fin du är:) håller alla tummar att ni har lillasyster i er famn snart:)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-19 17:04:59

Hoppas att hon bestämmer sig för att komma mycket tidigare än så! :) kram

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-19 18:33:31

Åh du, jag vet hur det känns. Jag gick över 8 dagar med Lilly, det var helt galet jobbigt. Jag gav typ upp, nää det blev ingen bebis. nähä typ.

Sen fick jag äntligen värkar en sen kväll framför CSI. Det kom rosa vatten för mig också, men då var det vattnet som hade börjat sippra. Hoppas det kommer igång för dig snart. Du är tapper och stark!

Styrkekramar över tangentbordet från lilla mig, och smulpajen såklart :)

Postat av: Janni

Publicerad 2012-02-19 23:58:27

Okej, inte de snyggaste grimaserna kan tyckas, men om man bortser från dom.. Fy fan vilken fräsch mama to be.

Helt otroligt!

Sådär snygg är inte jag vid mitt bästa ens, hihi!!

Må så gott du kan inatt. Tänk på att vila, snart vill pluttan komma ut och träffa er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela