Publicerad 2012-04-18 13:11:36 i Viktresan nedåt efter Nova,

Vi KAN, om vi vill.



NI ÄR SÅ NEDRANS GRYMMA ALLIHOP HÄR INNE SOM BLIVIT PEPPADE TILL TRÄNING!
Kom igen nu, bit ihop & stå emot sötsuget! För de ska bannemig jag göra.
Ska ta och utnyttja min tjurskallighet och bli förbannat jävla snygg! Tror ni jag lyckas? :D

Imorse så klädde vi på oss varmt och gick ut och gick, 1.5 timma va vi ute! Så skönt så jag finner inga ord. Musik i lurarna, sen kommer man igång! Dag ETT på riktigt.
Idag har jag även måttat både lår, mage, armar, höfter. Har även ställt mig på vågen!

Varje Onsdag nu framöver så ska jag ta nya mått!
Jag ska inte ner speciellt mycket. 3 Kilo som max! Men tighta till, så nu jävlar.
Efter dagens promenad och träningen hemma så är mina ben som gelé.

Jag kommer lägga ut bilder på kosten jag äter varje dag.
Och jag kommer INTE vara stenhård med kolhydrater, då jag inte vill tappa så mycket.
Men istället för 3 potatisar kan man äta en liten, och massa andra grönsaker.
Mycket protein ska intas! Så ska köpa proteinpulver nu.

HEJAHEJAHEJA!
De är så JÄVLA kul att så många följer med på den här resan!
Skriv gärna vilka ni är, så jag kan gå in och följa eran resa. Hitta tillbaka till motivationen ifall jag får en down! KRAM på er ALLA! ♣

Kollade mitt BMI idag, jag ligger på normalvikt.
Längd: 156, vikt: 56 och vill  ner till ca 53.
Så 3 kg är målet för mig, sen kommer der jobbiga. Att tighta till.

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-18 13:43:43

Jag tränar ju 3-4 ggr i veckan på gym, och tanken är inte att gå ner i vikt! Men vill få en snyggare kropp! Du får gärna följa mig men vet inte om jag vågar lägga upp så mkt bilder jo kanske någon ;-)



Hur stor är du? Längd och vikt? BMI?



Lycka till gumman!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-18 13:48:34

Grymt! Ska bli kul att följa ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-18 14:33:31

Jag har redan varit igång ett tag :) Men hänger gärna med på resan :D

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-18 15:03:27

Jag har precis börjat med lchf och börjar där med på min viktresa också :) Dock har jag inte börjat skriva om det i bloggen ännu. LYCKA TILL!

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-04-18 15:35:41

Duktigt jobbat :D

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-18 15:44:09

Härligt att vara igång :-) själv är jag också inne i en hård träningsperiod efter två graviditeter tätt.. Har ingen vikt att gå ner (158cm och 51 kg) men kroppen måste bli starkare och tajtas till :-)

Kram

Postat av: Mandy & River

Publicerad 2012-04-18 15:44:59

Hejja dig =)

Postat av: Angelica - Mot min smala lycka genom Xtravaganza

Publicerad 2012-04-18 15:51:52

Och jag vill ner till 60 så från 110,8 som startvikt och som nu tappat över 7 kg från start kan du följa min väg till en snyggare kropp, sundare liv och vägen till min smala lycka :)

Postat av: Klara

Publicerad 2012-04-18 16:38:59

Härligt! :)

klart du lyckas!! och vi andra också!

Kan du inte länka till alla andra så man kan följa varandra och bli mer pennad?

Postat av: Julia

Publicerad 2012-04-18 17:16:06

Hej

Vill bara tipsa om att man egentligen inte behöver käka proteinpulver, för man får i sig tillräckligt med protein i i köttet man äter :) Och äter man yoghurt/möjlk till frukost så får man verkligen det man beöver! :)Någon extra påfyllning behövs inte, eftersom kroppen inte kan lagra hur mycket som helst, utan bara en viss mängd. tänkte bara säga det! Kram :)

Postat av: Janni

Publicerad 2012-04-18 19:16:42

Som sagt.. Fortfarande inget svar :(

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-18 20:03:19

Vilken härlig motivation du sprider! Det smittar verkligen av sig :D Däremot, proteinpulver gör ingen nytta för någon som äter varierad kost. Kroppen kan bara ta upp en viss mängd åt gången och resten går då till spillo. Ska bli kul att följa din resa mot målet! Kramar

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-04-18 21:03:06

Klart du kommer lyckas, kämpa på :).



Jag håller också på & nu kanske de blir lättare när jag ser din viktresa, blir oftast lite lättare då ;). Jag ska ner 8 kilo så nu ska jag kämpa på!!!



Kram

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-04-18 21:05:37

DU ÄR GRYM!!!!! Tror starkt på dig, kör hårt nu! :D

Postat av: Karolina, mamma till My ♥

Publicerad 2012-04-18 23:24:52

Du är så fin ♥

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-04-19 15:10:03

fin du är!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-19 17:33:55

Är övertygad om att du kommer klara det galant!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela