Publicerad 2012-04-23 18:49:11 i De bästa av Bålsta! <3,

Stora damen är hemma hos mig.






Ä N T L I G E E E E E E E E E E EN ♥
Storasyster är hemma och de finns ingen mamma i världen som är lika lycklig!!
Min fina stora tjej.
Efter en mysig fika på stan med Rebecca så mötte jag upp Simon vid centralen och fick en sovande prinsessa på mig! Okej, jag som tvekat på donkeyn ibland! Om de verkligen behövs, men de BEHÖVS! Hade en spännande resa på tåget utan att kunna spänna fast lillan och den låååånga promenaden hem! Wilja orkar gå en stund, men när hon blir gnällig & trotsig är de RÄTT skönt att sätta henne i vagnen. Då vet hon lixom att hon inte kommer någonstans! Så vagn får de bli ett tag till åtmindstonde när man åker iväg längre.

Middag är lagad och älsklling jobbar över hela veckan i uppsala så han kom nyss innanför dörren! fy! men tidiga fredagar blir det.
När Wilja somnat blir de en långpromenad för mig!

Hur går det för er med träningen gott folk?
I helgen så har det varit dop! så jag har ätit en bulle & kaka, lite smågodis i Fredag.
Men inget sånt under veckorna! spännande att se på Onsdag om något hänt med måtten.

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-23 20:01:14

Du är så duktig Patricia! Kikar in här varje dag för å se hur de går för dig. Jättekul att följa :)

Och unna sig, de måste man få göra! Kram

Postat av: Monica

Publicerad 2012-04-23 20:13:52

Vilken go storasyster!

Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 110404 <3

Publicerad 2012-04-23 20:23:35

Så himla fina bilder på dina små flickor <3 Så otroligt vackert!

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-23 20:27:13

Jättefina bilder, den översta är ju för härlig!

Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Publicerad 2012-04-23 21:10:35

åh vilka mysiga bilder på sötnosarna!



Postat av: THERESE - mamma till Destinee

Publicerad 2012-04-23 21:16:00

Det går FAKTISKT riktigt bra. Har jag inte vart på gymmet har jag tagit powerwalk eller tränat hemma. Har inte småätit som jag brukar, åt dock en bit daimtårta i helgen, men nån gång ibland är det ju OKEJ att unna sig något ;) Annars har jag skött mig!

:)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-04-23 21:16:38

Det går sådär för mig! Kört övningarna nästan varje dag och promenerat på som vanligt, har dock inte ändrat nåt i maten förutom att jag har börjat försöka äta mer just mat. Är dålig på det:) Men sen vill jag ju inte gå ner nåt i vikt heller utan bara tighta till mig så äter gör jag hehe

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora, född 20/1-12 ♥

Publicerad 2012-04-23 21:55:04

sv. Jag blev mycket glad över ditt svar men samtidigt slog det rätt hårt, exakt så känner jag just nu.. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Vet inte längre om jag är med honom för att jag älskar honom eller för att det är Auroras pappa. Allt vi gör är bråka och jag mår bara dåligt och är ledsen på honom HELA tiden.. (herregud vad det känns konstigt att sitta och säga detta till någon, du måste tycka att jag är helknäpp som behandlar dig som någon sorts psykolog haha)



jo jag undrar faktiskt lite mer om hur det har funkat med wilja efter er separation. Hur ofta träffar hon sin pappa och hur reagerade hon på det hela. Verkar som att hon har fäst sig rejält vid linus och ser honom som en pappa också eller har det blivit väldigt komplicerat för henne att ha två pappor?



tack för att du svarar, kram!



Postat av: Agnes, väntar barn V. 35

Publicerad 2012-04-23 22:14:32

Har en tävling på bloggen nu där man kan vinna presentkort värt 350:- att handla för på prylgrossen.se



Dom har bland annat superfina babykläder av märket "BÄBIS"!!!

Delta här: http://aggehh.blogg.se/2012/april/vinn-presentkort-vart-350-.html

Postat av: Hanna - 19 och lyckligt förlovad

Publicerad 2012-04-23 22:15:29

Åh, det är alltid så skoj att läsa din blogg.. Man blir så glad och helt varm i hjärtat, ja ojojoj! :) Supermys! Du måste vara en av jordens gladaste människor! :D

Postat av: Tina

Publicerad 2012-04-24 00:37:30

Så söta tjejer ni har:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-24 02:15:12

ser ju jättebra ut att wilja går runt o ligger runt med en gaffel av stål brevid nova? som är förliten för å försvara sig om wilja "råkar" göra nått?

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-04-24 10:33:07

Så söta dom är dina tjejer! å håller med Newbie har såå fina kläder! :) Speciellt till flickor :) Kram

Postat av: Lina-mamma till två prinsessor!

Publicerad 2012-04-24 10:47:30





Ohh duktiga dig här går det trögt nu men bara för ja är så trött, är ju ensamstående med mina två prinsessor! Men vet att det är pollen som är jobbigt nu det som gör att ja blir sån trött men även Leias trottsighet! Men hoppas ja orkar med en promenad innan ja hämtar busen på dagis sen :)

Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Publicerad 2012-04-24 12:18:28

TVÅ TÄVLINGAR I BLOGGEN!

- vinn en smink goodiebag

http://lillaelins.blogg.se/2012/april/tavling-med-elf.html#comment



- vinn ett serum för att få dina dröm ögonfransar

http://lillaelins.blogg.se/2012/april/tavling-med-fair-with-hair.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville vara med :) kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-04-25 14:39:36

Här går det väl framåt! Har absolut inte varit hård med varken mat eller träning då jag haft fullspäckat schema, så det har blivit lite hipp som happ när jag känt att jag hinner, likaså med proteinet tyvärr.... Men jag har iallafall blivit MEDVETEN om vad jag stoppar i mig, och vetat att jag får ta konsekvenserna för chipsen och pizzan jag stoppade i mig till fredagsmyset. Och nu ska jag ut och resa så nu lägger jag det på is tills jag kommit hem!



MEN, måtten ser ut såhär! :)

På 13 dagar har jag minskat 2 cm vid höfterna, 1,5 runt varje lår, och tre cm i midjan! Så man ser resultat!! :)



HEJJA ER SOM ÄR DUKTIGA MED BÅDE MATEN OCH TRÄNINGEN!! :)

Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Publicerad 2012-04-25 15:56:32

Åh va fina bilder! :)

Postat av: Emma - Mamma till två

Publicerad 2012-04-25 21:56:59

Vilka gosiga bilder! Vad Wilja är go med lillasyster! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela