Publicerad 2012-04-24 11:50:28 i De bästa av Bålsta! <3,

Långis med sällskap!



Nu har jag och min lilla fis kommit hem! Har hunnit städa & röjt undan här hemma♥
Imorse efter jag lämnat Wilja på dagis så mötte jag upp Lena och hennes lilla tjej som är en månad yngre än våran Novis! Tog samma runda som jag gick igår, SÅ himla skönt! solen sken och alldeles svettig blev jag!
Nova va vaken för första gången i en vagntur och ville inte alls ligga där helt själv! så fick bära henne en sväng.
Så mysigt att gå med lite sällskap :)

Nu sover hon en sväng, så städningen är klar nu ska mamsen in i en dusch känner jag!
Blir lite mellis ute idag för Wilja! Ta med hink & spaden ut och va nere på gården och leka lite.
SÅ FINT VÄDER!
Så varken jag eller ungarna ska behöva sitta inne.
Snälla, säg att våren verkligen kommer hit nu för att STANNA.

Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Publicerad 2012-04-24 12:28:17

Åh blir så avis på alla som skriver om vårväder, här ser det mer ut som höst tyvärr! Hoppas ni får en fin dag!

Postat av: fanny

Publicerad 2012-04-24 12:28:54

jag tror ni har My ler gemensamt. läser båda bloggarna och kan inte få nog! kika in till henne och säg hej :) kram



http://sophiehs.blogg.se/

Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Publicerad 2012-04-24 12:53:43

Kikar in precis som jag brukar och lämnar även ett spår efter mig! Hoppas det är bra med er! KRAM

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2012-04-24 13:00:47

så söööt

Postat av: Isabella

Publicerad 2012-04-24 14:02:04

Hallå :)

Jag har aldrig tidigare skrivit en kommentar, fy mig! Men läser din blogg varje dag och älskart! Jag har själv en dotter på 14 månader. Ville bara skriva att du framstår som en så bra mamma, en så bra vän och flickvän. När jag läser din blogg blir jag nästan avundsjuk på dig. Jag känner att jag inte ha så stort tålamod med min dotter här hemma, blir lätt irriterad och arg på henne för hon inte lyssnar på mig. Jag känner att jag ägnar inte tillräckligt med tid för att leka med henne och hitta på saker. Är fortfarande hemma med henne hon börjar dagis i agusti, så vi har allt tid i världen och hitta på saker, men jag måste väl erkänna att jag är lat. usch jag känner mig så hemsk. Du får mer än gärna mejla mig om hur du orkar och är en sån bra mamma som du framstår att vara här i bloggen. Vilket jag säkert tror att du är också missförstå mig inte :) Hade önskat vi bodde i samma stad då hade jag mer än gärna träffats på fika och lek dag :) Krama barnen från oss dom är verkligen supersöta! Ta hand om er! Massor med kramar från Isabella och Steffanie :)

Postat av: elinlovisa.se

Publicerad 2012-04-24 16:00:39

Så fin hon är!

Postat av: Emma - Mamma till två

Publicerad 2012-04-25 21:58:46

Härligt att ha kommit igång med promenader :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela