Postat av: fanny

Publicerad 2012-04-22 23:17:52

tror du på att du och Linus kommer att vara tillsammans för alltid?

hur mkt sex har ni nu sedan lillan kom? blir de bättre? kanske sämre? hur är de "down there" ser de samma ut?



tack för en extremt bra blogg! jag följer dig slaviskt. kram

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-22 23:22:32

Så himla mysigt att läsa din blogg och följa er vardag :) Hittade bloggen för typ tre månader sen... Så jag undrar hur du och Linus träffades? Hur det funkade i början med tanke på Wilja? Och om Novalie var planerad?



Stor kram på dig fina Patricia!

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-04-22 23:31:34

vad är planen? Vad ska du göra efter mammaledigheten och när tar den slut?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 23:41:41

Om det tar slut mellan dig o Linus, kan du tänka att skaffa barn med en annan kille oxå? hur många olika killar kan du tänkas skaffa barn med?? om Ja. varför? menar är väll inte så kul att ha massa barn med olika killar?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 23:52:07

Jag har hört att simons flickvän inte gillar dig, hur känner du för det???

Postat av: Jennie- mamma till wilmer

Publicerad 2012-04-23 00:48:23

Har du tänkt utbilda dig? Isåfall till vad?

Och hur är relationen mellan Linus och Simon respektive dig och Simons nya tjej? Kram!

Postat av: Melissa - Den brutala sanningen

Publicerad 2012-04-23 02:02:32

din bästa egenskap du har? (som gynnar dig mer än andra)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-23 05:54:17

Blir det fler barn? :)

Ska ni gifta er?

Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-23 06:30:48

I vilket program redigerar du dina bilder? :D du har alltid så fina bilder i olika storlekar med ram runt och allt! Vill också! :) tips?

Postat av: Liiv

Publicerad 2012-04-23 07:23:53

hej hej några frågor bara :

- HUr gammal e du ?

- Vart bor du ?



Ville också säga att du och dina barn är underbara och att jag aldrig kommer sluta läsa din underbara blogg Patricia !! <3 Lägg aldrig ner din blogg , för du är en sån underbar och sstark person . ! <3



Kram Liiv

Postat av: Amanda- 21 år och mamma till Miliam

Publicerad 2012-04-23 07:30:17

Superfin blogg! Alltid lika skoj att titta in :) Jag undrar om du vill ha fler barn så småningom? Vad ni hade för namnförslag om Novalie hade varit en kille? Vad din kille jobbar med och vad du vill jobba med sen? Massor kramar!

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-23 08:09:18

Vad har du för framtidsplaner, dvs vad vill du bli när du blir "stor"? När ska du börja jobba? Ska din kille vara pappaledig?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-23 08:11:34

Har undrat över en sak länge, du sa att när förlossningen på Nova började så¨var det inga tecken på att förlossningen va igång? du visste inte sa du?? men måste ju funnits EN anledning till Varför ni åkte in? vad var de som gjortde att ni åkte in???

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-04-23 08:26:03

Kanske en för privat fråga, men hur klarar ni er ekonmiskt? Har ni delad ekonomi? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-23 08:36:39

Är du å Linus lika kära i varandra som du å Simon var? Tycker du å simon va så gulliga ihop å passade så bra ihop o verkade så kära å lyckliga o DU såg lycklig ut<3 tycker int du å Linus ser ut att "ha det" som du o Simon hade!

Postat av: B

Publicerad 2012-04-23 09:42:16

Har sett i något inlägg för flera år sedan då du fixade dina läppar, stämmer det att du botoxat de eller liknande? Observera att detta absolut inte är menat som negativt.

Keep up the good work Patricia!

Postat av: elin - mamma till olivia

Publicerad 2012-04-23 09:48:34

Vad har du för tankar kring jobb och sådant? Hur länge ska du vara mammaledig och vad ska du göra sedan?

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-23 09:53:49

Wohoo! vad kul med frågestund!

mina frågor då:

1. Hur gör ni på natten med Novalie. Ammar du henne eller ger ni ersättning? somnar hon själv?

2. Älskar dina ögonbryn :), hur fixar du dom?

3. Vad gjorde du innan barnen? Jobbade du? med vad i så fall?

Puss o kram

Postat av: Carolin

Publicerad 2012-04-23 11:49:03

Hur gammal är du och vad jobbade du med innan du fick barn?

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-23 12:14:50

Hej! Har en liten Filippa som är fem veckor idag. Så lite yngre än din fina Novalie :) Kommer ihåg att jag läst nått inlägg om att du är bra på magmassage för de små :) Du har inte lust att ge lite tips? Frågat på BVC, men tyckte inte att jag fick nått bra svar.

Tack för en fin blogg som ger mig lite leenden varje dag! :)

Postat av: Amanda - Mamma till Aurora <3

Publicerad 2012-04-23 12:38:08

Fråga: Ammar du lilla Novalie (tänkte på bilden där wilja matar), om inte varför? :) kram

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-04-23 13:59:24

Hur har ditt och Linus förhållande förändrats sedan Nova föddes om det har det? Tycker man ser lite mindre av honom i bloggen :( Vill han inte synas? Tycker bilderna du lagt upp på Linus o Nova är så fina och ser jättegärna fler :D

Postat av: L

Publicerad 2012-04-23 14:14:03

du frågade ju oss sex frågor ;) så nu frågar jag dig, har ni haft det än? och hur kändes det? som du trodde? eller värre/bättre? :)



funderar ni på fler barn?



hur är relationen med din pappa idag?



kram

Postat av: Josefine Hansson - Mamma till Molly

Publicerad 2012-04-23 15:18:52

Vilken är din favorit klädesaffär där du köper kläder till barnen? Alltså vilken klädaffär har finast kläder så att säga? KRAM på er!

Postat av: Helen - mamma till Lea och Ellie

Publicerad 2012-04-23 15:36:46

Kom amningen igång igen eller ger du ersättning nu? Har du rest mycket utomlands och vart? Visst är ni förlovade, eller missminner jag mig helt, undrar isf om ni planerar gifta er snart eller har de inte kommit på tal? :) många frågor blev det :)

Postat av: Bala (En tjej)

Publicerad 2012-04-23 17:56:00

Har litr frågor



1)Om en tjej skulle fråga dig om ni kunde träffas i Älvsjö och att du tar med dig dina barn för att hon vill se dom, och att hon var 15 år gammal skulle du kunna träffa henne fast hon var vid den åldern?



2)Skulle du kunna låta en barnvakt som är vid 15 årsåldern typ vakta dina barn i 2 timmar. Och att du hade något viktigt att göra den dagen. Eller kanske en av dina barn?





Skulle jättegärna vilja ha svaret på båda frågorna. Ett bra svar av dig BÄSTA PATRICIA.:)



Du är bara för grym mamma tycker jag. Dina barn kommer vara hur lyckliga som helst. Och din Linus Carlsson är en sån duktig pappa. Man märker att han älskar båda sina barn lika mycket. Han är så snygg också!! :D



Fortsätt blogga som du gör. Massor av kramar till dig och dina BARN :)

Postat av: Bala (En tjej)

Publicerad 2012-04-23 18:01:43

Så roligt att du bor så nära älvsjö. Men jag undrar brukar du komma till T-centralen,Farsta eller Högdalen alltså det ligger i stockholm typ 30 minuter från Älvsjö. Men jag undrar hur långt tar det för dig att åka till Älvsjö station??



2)Brukar du åka buss och tåg till Älvsjö?



3)Har inte ni tänkt på att flytta lite närmare typ vid älvsjö? För då är det närmare att lämna underbara Wilja till sin pappa!



Älskar din blogg!! :D



Postat av: bella

Publicerad 2012-04-23 18:35:44

Hej Patricia!



Min fråga är, Hur tror du att ditt liv hade sett ut utan dina små flickor? :-)



Kram på er!

Postat av: Miranda

Publicerad 2012-04-23 18:59:07

Hej fina du, du tar så fina bilder, vad är det för kamera du använder?



Kram

Mirra

Postat av: Bala (en tjej)

Publicerad 2012-04-23 19:07:04

Hej Patricia har lite mer frågor. Jag hoppas du svarar på frågorna jag undrar över :)



Men Patricia varför brukar du inte svara på medelande i facebook. Alltså om någon skickar på privat medelande brukar inte du svara?



Älskar bilderna på Wilja och Novalie. Dom är så vackra båda två! Jag hoppas vi får se massor av underbara bilder på sommaren på båda barnen :)



Fortsätt med bloggandet! :D

Postat av: läsare

Publicerad 2012-04-23 19:38:05

Jag skulle gärna vilja veta vart du köpt dina kläder som du hade på dopet. Även skorna. Jättefint! =) Du är så snygg.

Postat av: Flis

Publicerad 2012-04-23 19:44:36

Hej!

Jag har precis börjat läsa din blogg och tycker den är underbar. Fina bilder och barn :) Skulle vara roligt att veta hur gammal du är?

Postat av: Bala

Publicerad 2012-04-23 20:21:34

har lite mer frågor ;)



1)När tycker du Novalie ska börja på dagis?



2)Vad ska du jobba med när Novalie börjar på förskolan?



3)Vad jobbade du med innan du fick dina barn?



5)Vad jobbar Linus med?



6)Sa inte du att Linus skulle skriva en inläg här i bloggen hur han känner för båda barnen och hur han tar hand om dom och hur han visar sin kärlek till dom?



7)Vad tycker du om vagnen ni har? Bugaboo eller den andra sorten med två barn i?

tycker den vagnen är bara för snygg! När jag går till stan fasnar min blick på vagnen för det är så många som har den sorten just nu! :)

Postat av: J

Publicerad 2012-04-23 21:45:57

Hur gammal är du och hur gammal var du när du blev gravid med Wilja?

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-04-23 21:47:39

har märkt att Wilja och Novalie har olika efternamn, varför? :) kommer dem ha samma någon gång, om du och Linus gifter er?

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-04-24 10:40:27

Är Wilja hos sin pappa varannan helg eller är det lite när det passar? Känns inte som det är helt regelbundet... Är både du o Wiljas pappa nöjda med uppdelningen o får du då underhållsstöd?

Tack för en fin i mysig blogg!

Kram

Postat av: Angeliqa

Publicerad 2012-04-24 11:17:22

Har själv en dotter på snart 3 mån som jag börjat ge ersättning. Undrar därför om du kör enbart på ersättning nu? Och hur mycket och ofta du ger henne?

Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Publicerad 2012-04-24 16:11:15

Hannah:



Hej :)

Simon har Wilja nästan varje helg och väldigt regelbundet. Ja, jag har underhållsstödet för Wilja :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela