Publicerad 2012-04-11 12:43:17 i Bloppis,

BLOPPIS!




Randig body från Newbie strl: 56
Vit kofta från Newbie strl: 56
Jeans strl: 50
Jeans klänning i strl: 56
Rosa klänning i strl: 56
Rosa byxor i strl: 56
Stickad overall från Newbie i strl: 56
Rosa/vitrandig body från Newbie i strl: 50
Byxor från Newbie i strl: 56
Mössa + vantar.

OBS! SÄLJER HELST ALLA NEWBIE KLÄDER I PAKET.

Som ni ser är kläderna i absolut bästa skick, och dessa har användts ett få par gånger!




Rosa bosy kortärmad från Name it strl: 50, aldrig använd. 25:-
Vit body med möster från Name it strl: 50, endast tvättad. 30:-
T-shirt med möster från Lindex strl: 56. 10:-
Rosa/vit randig body från POP strl: 50
30:-
I love mum & dad kläder i strl: 50-56. 15:- styck.
Body från Lindex med uggla, strl: 56, aldrig använd.

Set från H&M i strl: 56, 45:-

HÄR hittar ni fler saker som ligger ute på 'bloppis!'.
Ni står själva för frakten! och jag skickar kläderna såfort jag ser att pengar kommit in på kontot.

Postat av: Annelie mamma till Sebastian, Sandra o Jesper

Publicerad 2012-04-11 12:55:12

hej visst är det väl bara kläder som ni köpt som ni säljer?

Det skulle kännas så trist att se kläderna man ev köpt och gett bort i present, kanske för sina sista pengar slumpas bort så här.

Jag har nämligen fått såna påpekanden när vi sålde på loppis förr när våra barn var små.

Ha det så bra

Annelie Thibia.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-04-11 15:44:07

Åhhh, jag blir ju helt salig alltså! Älskar Newbie :D

Tänkte på detta inlägg.. den översta bilden. känner att de är så pass neutrala då vi ej vet kön än och h*n inte har behagat att titta ut ännu ;)

och jag förstår om du vill sälja alla Newbie i ett paketpris, men då måste jag avstå ;) så tänkte om ingen annan vill chinga på kläderna hur mycket ska du då ha för det i översta bilden?



Stooor kram och hoppas det är bra med er annars ♥

Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Publicerad 2012-04-11 15:49:32

Åh om jag ändå var gravid med en tjej eller visste att det skulle bli det nästa gång hade gärna newbie serien fått flytta hit! :)

Postat av: madde

Publicerad 2012-04-11 16:39:44

Jag hade gärna velat ha I love mum and dad bodysen fast jag kan ändå inte betala förrän den 20e så får väl hoppas de är kvar då! :)

SÅ JÄKLA SNYGG du va idag då, man kan inte ALLS tro att du va gravid för inte allt så länge sedan!

Postat av: fanny

Publicerad 2012-04-11 16:58:45

jag betalar 400:- för newbie paketet..

när bestämmer du vem som får köpa det?

Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Publicerad 2012-04-11 17:04:53

Hej Fanny!

Jag går med på 500:- De är inköpt för över 1200:- och knappt använt. Kram!

Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Publicerad 2012-04-13 18:51:16

Så fina kläder! Synd att dottern är för stor nu.

Postat av: Sandra, mamma till Engla 5år o lillasyster Joline (bf 20/4)

Publicerad 2012-04-14 11:02:53

Hej! Har låst blogg men skickar me lösen så du kan svara :) Jag e intresserad av 2 plagg på bild nr 2! Koftan, o den randiga bodysen samt den stickade overallen på bild nr1. De andra har jag redan till min kommande prinsessa :) hade de kunnat lösas? mvh Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela