Publicerad 2011-09-30 09:05:05 i Wilja 17-24 månader,

- Wilja 1½ år idag!




Idag för 1 ½ år sedan så las denna perfekta lilla flicka upp på mitt bröst för första gången!
11 Dagar över tiden, så kom äntligen våran Wilja till oss. Det va den dagen jag själv föddes, från och med nu skulle jag aldrig sluta kämpa! Varje andetag för min dotter. Det lovade jag henne, och det kommer jag alltid att hålla. En liten liten flicka.. Det första jag sa när hon kom upp till mig va: Men hon är ju så liten! och varför är hon så ren? Hade ju självklart kollat på ALLA förlossningsdokumentärer etc, där barnen är lila och vita av fosterfett!
Men fröken kom ut och såg nyduschad ut, knappt nått blod alls. Grisrosa och skör.. De va de hon va, ny i den stora världen!

Hon har gett mig den finaste tiden jag har haft i mitt liv.
Skulle inte vilja ångra på någonting, inte nånting över huvudtaget. Min dotter är perfekt, alltså så är situationen perfekt.

GRATTIS ÄLSKAD WILJA PÅ DIN STORA DAG!
Nästa steg är 2-årsdagen tätt efter att din lillasyster kommit till världen. Vilken lycka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela