Publicerad 2011-09-14 12:56:28 i Gravid med lillasyster<3,

- Wanties to baby!



Har kikat runt lite på lite nytt till lillbebis!
Att hitta UNISEX är verkligen inte det lättaste. Till flickor finns det HUR mkt söta små kläder som helst! Till en pojke, så minskas det rejält. ZARA har förbaskat fina pojk-kläder. Men de kostar därefter också :)
Så man kanske inte ska köpa ALLT därifrån, en body för: 229:- i strl 50 känns väl lite sådär.

Men de jag menar! Kikat efter kläder till BÅDE och, men finns ju knappt! så tråkigt :)
Så att klicka hem till liten, ja de får vi allt ta och vänta med! <3

Postat av: emmeli

Publicerad 2011-09-14 13:29:55

vilken söt jacka!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-14 13:47:30

Är det svårt att bli gravid?

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-09-14 14:18:43

Jag har kikat igenom minst 10 butiker på internet och jag tycker verkligen jag inte hittar något till bebis. Kankse är det för att jag är så pass van att strosa runt bland pojkkläder? Detta med tjejkläder tycker jag är jätte svårt.. Jag är inte så puttinuttirosa med blommor och prinsessor så det är väl därför. Har letat efter bebis första kläder läääänge nu. Har du något tips?



sv: Men gulle du, jag blir så glad av att höra det. Just nu är jag inne i en period då magen bara är tung och ivägen, jag känner mig aldrig sådär snygg utan jag känner mig verkligen sliten. Hur mycket jag än försöker piffa till mig så ser allt ut att hänga och ja.. Så tack för fina ord!



Du strålar och har gjort sedan du träffade L, fina du ♥

Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-09-14 14:25:06

Ja okej men då fattar jag, jag har messat dig flera gånger :) jag såg ju Wilja i stan för ett tag sen ;)

Fåtöljen köpte vi på en affär som heter direkt möbler, en möbelfirma jag hittade nätet, just den vi köpte finns inte på hemsidan.

Kram

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-09-14 20:58:52

Tipsar om att kika in på ebay,där hittar man massa fint :) Jag e helt lost där själv,haha! Så mkt fina grejjer men jag gillar lite rockiga kläder till min tjejja o det hittar man knappt här i sverige :/ Värt o ta dig en titt iaf. Hejs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela